ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۶۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۰۸ دی ۱۳۹۴

همدردی گروه پیکلاویه با مردم جنگ زده/ اجرای عاشقانه ای فرانسوی

ریتم نو: شامگاه یکشنبه ششم دی ماه سال جاری، سالن آزادی میزبان گروه پیکلاویه و هوادارانش بود.


این اجرا که مهمانان ویژه ای همچون همایون مجدزاده و گروه کهت میان، تایماز ارتگلی، شهاب صادقی،گروه الکتروکیوت، پیروز ارجمند، اشکان خطیبی و مهدی امینی خواه بازیگر سینما و تلویزیون را داشت، در بر گرفته مجموعه قطعاتی از ساخته های گروه پیکلاویه بود.


قطعاتی چون rose،که به تازگی در اختیار علاقه مندان قرار گرفته ، Embellish، Where the sidewalk ends بیشترین تاثیر را در هیجان سالن به همراه داشتند در این بین قطعه angel will rise، که در مخالفت با جنگ و برای ابراز همدردی با مردم جنگ زده ساخته شده بود با موزیک ویدیو و صحبت های مهران مختار پور درباره مخالفت جنگ و نقش و وظیفه موسیقیشان با مسایل تلخ و غمگین جهان همراه بود و اکثر قطعات به زبان انگلیسی خوانده شده که عاشقانه ای فرانسوی در بین آنها خود نمایی می کرد.
در اجرای قطعات هماهنگی درامر و بیسیست گروه به چشم می خورد و در  پایان بعضی قطعات تکنوازی کیبورد فضای آرامی را به سالن می بخشید.


مهران مختار پور با اشاره به حضور دیگر گروه های راک ، این حمایت را دو جانبه خواند و لازمه موسیقی دانست.


از جمله نکات قابل توجه این اجرا تکنوازی مهیار نوازنده گیتار الکتریک در زمانی که اعضا در سالن نبودند بود که باعث به وجد آمدن سالن شد.


اجرای گروه پیکلاویه با تشکر از حاضرین ، مهمانان به پایان رسید.


اعضای گروه پیکلاویه عبارتند از مهران مختارپور گیتاریست ، خواننده و رهبر گروه ، شایان کریمی نوازنده کیبورد،مهیار صالحی نیا گیتار الکتریک و مصطفی بهرمان درامر گروه و رضا غلامی بیسیست این گروه.
کنسرت گروه پیکلاویه به همت موسسه فرهنگی هنری آوای سوته دلان با مدیریت مهدی میرزاباقریان برگزار شد.




منبع: ریتم نو

نویسنده: شهاب مفخمی

عکس: امین رجبی
برچسب ها: کنسرت پیکلاویه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه