ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۵

همنوازان چکاو با صدای «حسین رضا اسدی» و «امیر رفعتی» روی صحنه می‌رود

ریتم نو - همنوازان چکاو با صدای حسین رضا اسدی و امیر رفعتی به سرپرستى مهدى مرتضايى به روی صحنه می‌رود.


ریتم نو - همنوازان چکاو با صدای حسین رضا اسدی و امیر رفعتی به سرپرستى مهدى مرتضايى به روی صحنه می‌رود.


کنسرت گروه موسیقی همنوازان چکاو به سرپرستی مهدی مرتضایی و خوانندگی حسین رضا اسدی و امیر رفعتی در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.


این گروه سنتی به خوانندگی حسين رضا اسدی و امیر رفعتی در روز هفتم بهمن‌ماه جاری ساعت ۲۱ بر روی سن تالار اندیشه حوزه هنری می‌رود و به اجرای برنامه می‌پردازد.


در این کنسرت از اشعار شفیعی کدکنی، شهریار، رهی معیری، مولانا، لایق شیرعلی، مرتضی خدایگان و ترانه‌های فولکلور استفاده‌شده است که در ژانر موسیقی تلفيقى (محلى لکی، لرى و بختیاری) و ایرانى (سنتى) برگزار می‌شود.


 گروه نوازندگان و همخوانان را اشکان مرادی (کمانچه)، محمد موسوی (تار)، صابر سوری (عود)، ویدا ملاحسنی (ویلن‌سل)، احمد میر معصومی (پیانو)، محمد صادق فرزانه (کنترباس، گيتاربيس)، مهرنوش مهرپویا (ویولا)، بابک پیمانی (کوبه‌ای)، آیدا امیری مقدم (دف)، مهدی مرتضایی (سنتور)، حانیه سماواتی و شيدا شفاعت (همخوان)  و همچنین مجید فلاح‌پور(مدیر و تهیه‌کننده این گروه) است.


حسین رضا اسدی خواننده مطرح موسيقى اصیل و فولکلور و امیر رفعتی فرزند استاد قاسم رفعتى خواننده پیشکسوت موسیقی سنتى است.


علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت ایران کنسرت (iranconcert.com) بلیت را تهیه کنند و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره روابط عمومی 09381573809 تماس بگیرند.


منبع: ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه