ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۵۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۱ - ۳۰ آذر ۱۳۹۴

همنوازی هنرمندان ۸ کشور در جشنواره موسیقی پیامبر مهربانی

ریتم نو: جشنواره بین المللی موسیقی پیامبر مهربانی با حضور هنرمندان هشت کشور و هنرمندانی از هشت استان کشورمان از چهارم تا هفتم دی ماه در پنج فرهنگسرای شهر تهران به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می شود.
همنوازی هنرمندان ۸ کشور در جشنواره موسیقی پیامبر مهربانی همنوازی هنرمندان ۸ کشور در جشنواره موسیقی پیامبر مهربانی

جشنواره بین المللی موسیقی پیامبر مهربانی با حضور هنرمندان کشورهای ایران، افغانستان، ترکیه، آذربایجان، گرجستان، عراق، تاجیکستان و مراکش از چهارم تا هفتم دی ماه برگزار می شود.

گروه های موسیقی کردستان، لرستان، خراسان، گیلان، سیستان و بلوچستان، مازندران، بوشهر و آذربایجان شرقی از ایران در این جشنواره حضور دارند.

در طول برگزاری این جشنواره گروه های داخلی و بین المللی در فرهنگسراهای ارسباران، اندیشه، بهمن (سالن نغمه)، ابن سینا و خاوران هر شب از ساعت 18 تا20 اجرای برنامه خواهند داشت و آیین اختتامیه جشنواره روز هفتم دی ماه در تالار شهید آوینی فرهنگسرای بهمن با حضور مشترک همه گروه های موسیقی روی صحنه و اجرای رپرتوآر وحدت برگزار می شود. همچنین آلبوم موسیقی از هنرمندان هند و پاکستان با موضوع پیامبر مهربانی رونمایی می شود.

سازمان فرهنگی هنری سال گذشته جشنواره بین المللی آوای غدیر را با شرکت عاشیق هایی از کشورهای ایران، ترکیه، آذربایجان و گرجستان در فرهنگسرای ارسباران برگزار کرد.

 همنوازی هنرمندان ۸ کشور در جشنواره موسیقی پیامبر مهربانی همنوازی هنرمندان ۸ کشور در جشنواره موسیقی پیامبر مهربانی

منبع : ریتم نو
نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه