ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۵

همکاری حمیدرضا صمدی با سالار عقیلی/ مجموعه ترانه «کنار تو فقط آروم می‌شم» منتشر می‌شود

ریتم نو – حمیدرضا صمدی ترانه‌سرای مطرح کشورمان همکاری با سالار عقیلی داشته و قرار است به‌زودی مجموعه ترانه‌اش توسط انتشارات نگاه بانام کنار تو فقط آروم می‌شم منتشر شود.
photo_2017-01-24_10-00-12

حمیدرضا صمدی در گفتگو با خبرنگار وب‌سایت «ریتم نو» در مورد جزئیات مجموعه ترانه‌اش گفت: «این کتاب دربرگیرنده 150 ترانه در ٤٢٣ صفحه از ترانه‌های عاشقانه است؛ حدود 100 ترانه شامل ترانه‌هایی می‌شود که پیش‌تر توسط خوانندگان خوب کشورمان اجراشده و مابقی اشعار اجرانشده هستند. این کتاب توسط انتشارات نگاه به چاپ می‌رسد و خوشبختانه مراحل اخذ مجوز صورت گرفته و در حال حاضر در مرحله طراحی جلد آن هستیم و امیدوارم این کتاب تا پایان سال جاری منتشر و در دسترس عموم قرار گیرد.»


وی ادامه داد: « بنده زیاد اعتقادی به چاپ مجموعه ترانه‌هایم نداشتم. به دلیل اینکه معتقدم یک‌بخشی از شخصيت ترانه با موسیقی كامل می‌شود؛ به همين دليل در این کتاب بيشتر  ترانه‌ها درگذشته اجراشده و بر همین اساس تصمیم گرفتم که این مجموعه را منتشر کنم. همچنین در این کتاب توضیحاتی در خصوص برخي ترانه‌ها و در انتهای کتاب هم یک بخش بسیار جذاب وجود دارد و در این بخش، یادداشت‌های دوستانی است که در مدت تقریباً ٢٠ سالی که کار موسیقی و ترانه را انجام دادم، در کنار من بوده‌اند.دکتر افشین یداللهي، حسن علیشیری، میثم یوسفی، بابک صحرایی، نیکان، علی موثقی، بابک زرین، مانی رهنما، حامی و هومن جاوید دوستانی بودند که در این کتاب به من افتخار دادند و در مورد ترانه‌هاي من یادداشت نوشته‌اند.»


صمدی در خصوص کم‌کار بودن در عرصه موسیقی گفت: « یکی از دلایل این کم‌کاری‌های اخير، کار بر روی مجموعه ترانه‌هايم بود. همچنين مشغول جمع‌آوری آلبوم دکلمه‌هایم با موسيقي بابك زرين بودم.»


وی همچنین از برگزاری مراسم رونمایی این کتاب خبر داد و گفت: «مطمئناً پس از انتشار این کتاب، مراسم رونمایی به همت انتشارات نگاه و با حضور جمعی از هنرمندان برجسته موسیقی کشور برگزار خواهد شد که جزئیات بیشتر آن را متعاقبا اعلام خواهم کرد. ضمن اینکه قصد داریم مراسم رونمایی این کتاب را در شهرستان‌ها هم داشته باشیم.»


حمیدرضا صمدی در پایان در مورد فعالیت‌های جدیدش هم این‌گونه توضیح داد: «اخیراً یک قطعه را با موسیقی بابک زرین و صدای سالار عقیلی ضبط کردیم که به‌زودی منتشر خواهد شد. ضمن اینکه حدود یک ماه گذشته هم یک قطعه با صدا و موسیقی میلاد فرهودی منتشر شد. انشا الله دو قطعه جدید هم آماده انتشار داریم که یکی از آن‌ها با صدای خودم است و یک کار هم با صدای پیام حصیری به‌زودی منتشر خواهد شد.»


منبع : ریتم نو


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه