ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۲ - ۰۸ تير ۱۳۹۴

هنوز تکلیف کنسرت‌های ابراهیمی مشخص نیست!

ریتم نو : نشست خبری « میثم ابراهیمی » پس از حدود هفت سال و با گذشت چند ماه از انتشار آلبوم‌اش با نام « تگرگ »؛ در یک محیط کوچک و دوستانه در جمع اصحاب رسانه برگزار شد و حضور« پوریا مطلبی » مدیر روابط عمومی شرکت فرهنگی هنری اکسیر نوین باعث گمانه زنی‌هایی مبنی بر همکاری ابراهیمی با اکسیر نوین شد.
هنوز تکلیف کنسرت‌های ابراهیمی مشخص نیست! هنوز تکلیف کنسرت‌های ابراهیمی مشخص نیست!

 

+ حضور روابط عمومی شرکت اکسیر نوین در این نشست

+ از تیتراژ خانه فیروزه‌ای تا دردسرهای عظیم

در ابتدای برنامه « حسین صنیعی » مدیر برنامه‌های « میثم ابراهیمی » با تشکر از حضور خبرنگاران و عکاسان دلیل این نشست را خواندن تیتراژهای اخیر ابراهیمی و تور کنسرت‌ها ایشان عنوان کرد.

پس از وی ابراهیمی ضمن خوش آمد گویی و تبریک ماه مبارک رمضان و تشکر از برگزار کنندگان این نشست خبری، برنامه را به‌طور رسمی آغاز کرد.

 

از خانه فیروزه‌ای تا دردسر های عظیم

در ابتدای برنامه ابراهیمی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر تاثیر قرائت قران از کودکی بر خواننده شدن وی، از علاقه به خواندن در کودکی بالاخص در مجالس قرآن و تاثیر بسیار آن گفت و افزود: به‌خاطر دارم از همان کودکی تنقلاتی که در آن سنین بچه‌ها دوست دارند را پدرم زمانی برایم خرید که در راه مسجد بودیم تا من به مسجد رفتن عادت کنم و از همان‌جا بود که مکبر مسجدمان شدم و این علاقه در من بیشتر شد تا این که در برنامه‌ای در شرکت پدرم کاری را خواندم و از همانجا بود که فعالیت من شروع شد تا اینکه در سال 86 کاری را با نام « خانه فیروزه‌ای » اجرا کردم.

در ادامه « میثم ابراهیمی » درباره تیتراژ سریال « دردسرهای عظیم » گفت: این تیتراژ را من برای سری اول سریال دردسرهای عظیم ساختم که بازتاب خوبی داشت و برای سری دوم این سریال یک کار دیگر آماده کرده بودم که به صلاح دید تهیه کننده همان تیتراژ قبلی برای سری دوم هم پخش شد و کاری که ساختم انشاالله در شب‌های آینده شنیده می‌شود و شاید تیتراژ این سریال شود.

 

خانزاده منتظر جواب شما است؟!!

ابراهیمی در پاسخ به علت حضور « پوریا مطلبی » مدیر روابط عمومی شرکت اکسیرنوین در این نشست و احتمال همکاریش با این شرک، تصریح کرد: من با چند شرکت صحبت کرده‌ام و به صورت قطعی با هیچ کدام از آن ها قراردادی امضا نکرده‌ام و پیشنهاد‌های خوبی از سوی چند شرکت دارم اما چون تجربیاتی نسبت به همکاری با شرکت قبلی داشتم این بار خیلی دست و پا بسته عمل می‌کنم و مذاکراتی با  آقای خانزاده (مدیریت شرکت اکسیر نوین) داشته‌ایم و ایشان منتظر جواب من هستند.

« حسین صنیعی » نیز درباره حضور « پوریا مطلبی » در این نشست افزود: پوریا از دوستان قدیمی ما است و حضور ایشان در این جمع کاملا خصوصی می‌باشد و ارتباطی به شرکت اکسیر نوین ندارد.

پیشنهاد مازیار برای حضور در آلبوم تگرگ

همچنین ابراهیمی درباره همکاری اش با « مازیار فلاحی » در قطعه " تگرگ " که قطعه اصلی این آلبوم می‌باشد و حضور نقطه چین‌ها در کاور آلبوم‌اش گفت: « مازیار فلاحی » از دوستان خوب من است ما چند قطعه از آلبوم را با هم خوانده و اتود زده بودیم اما قطعه‌ « تگرگ » به فضای من و مازیار نزدیک بود البته می‌خواستیم ابتدا قطعه عکس را با هم بخوانیم که میسر نشد.

وی در ادامه افزود: حضور « مازیار فلاحی » در آلبوم تاثیر بسیاری داشت چرا که وی از خواننده‌های مطرح کشور می‌باشد اما کارها هم کارهای ضعیفی نبود که بخواهم از کسی برای شنیده شدن آلبومم استفاده کنم و این همکاری نیز با پیشنهاد خود مازیار صورت گرفت.

خواننده آلبوم تگرگ در ادامه در خصوص نقطه چین‌های آلبوم تصریح کرد: نقطه چین‌ها در قطعه دوم مربوط به آقای « علیرضا طلیسچی » می‌باشد که گویا هنور در بازار موسیقی ممنوع الفعالیت هستند.

علت قطع همکاری با شرکت آوای فروهر

قطع همکاری من با شرکت « آوای فروهر »  به صلاح دید خودم بود و ما هم همکاری‌مان را به پایان رساندیم.

همچنین وی در پاسخ به سوال خبرنگاران  که وی با چه پشتوانه‌ای قطع همکاری کرده است گفت: من یقین داشتم کارهایم؛ کارهایی است که شرکت‌های دیگر بخواهند و این اتفاق هم افتاد و منتظر هستند که من جواب مثبت بدهم. ابراهیمی همچنین شرکت اکسیر نوین را مهم‌ترین شرکت در این رابطه عنوان کرد.

صنیعی نیز بار دیگر درباره حضور خودش و پوریا مطلبی گفت: ما از دوستان قدیمی آقای ابراهیمی هستیم و حضور پوریا مطلبی نیز در این نشست نشان از آن ندارد که ما با شرکت اکسیر قرار داد بسته ایم. اما این شرکت و محمدرضا خانزاده یکی از گزینه‌های آقای ابراهیمی هستند.

خانه فیروزه‌ای و تاثیر آن بر زندگی

در ادامه ابراهیمی درباره تیتراژ برنامه « خانه فیروزه ای » صحبت کرد و گفت در پیامک های مردمی دیده می‌شد که خانومی در راستای جدایی از همسرش این آهنگ را به وی تقدیم کرده و با شنیدن این آهنگ و تحت تاثیر قرار گرفتن دیگر جدایی بین آنها صورت نگرفته است. به هر حال خواننده یک رسالتی دارد و یکی از رسالت‌هایش این است با کارهای مثبتی که می‌خواند بر فکر و اندیشه مردم تاثیر بگذارد و کارهایی که تا به حال من خوانده‌ام مثبت و تاثیرگذار بر روی شنوندگان بوده است و این روند را نیز ادامه می‌دهم.

خواننده تیتراژ دردسرهای عظیم درمورد همکاری با « مهرزاد امیرخانی » به عنوان ترانه سرای اصلی آلبوم تگرگ گفت: در آلبوم بعدی هم با ایشان کار می‌کنم چرا که کارهایش را دوست دارم.

وی همچنین درخصوص همکاری‌اش با گروه " پازل بند " به عنوان یکی از عوامل پرکار آلبوم تگرگ به علاقه‌اش برای همکاری با موزیسین‌های مختلف اشاره کرد و افزود: در این آلبوم نمی‌توانستم ریسک کنم اما در آلبوم‌های بعدی با افراد بیشتری کار خواهم کرد.

 

در پایان نشست خبری، « میثم ابراهیمی » و « حسین صنیعی » از حضور خبرنگاران قدردانی کردند و صنیعی خطاب به خبرنگاران گفت: هدف من همیشه از برگزاری این نشست‌ها یک نشست ساده و بی ریا بوده است اما برخی از خبرنگاران سوال‌هایی مطرح می‌کنند که...!

من این نوید را می‌دهم که بعد از اتمام ماه مبارک رمضان کنسرت‌های آقای ابراهیمی شروع و شرکت‌شان نیز معرفی می‌شود و شاید ایشان تصمیم بگیرند با هیچ شرکتی همکاری نکنند و قرارداد همکاری را با شخص امضاء کنند.

در پایان باید به این نکته اشاره کرد که « میثم ابراهیمی » و « حسین صنیعی » در این نشست با اعتماد به نفس خوبی حضور پیدا کردند و از خبرنگاران توقع داشتند که به عنوان یک طرفدار در این نشست حضور پیدا کنند تا یک خبرنگار و به جای پرسیدن سوال‌های تخصصی به تعریف از آلبوم بپردازند.

 

منبع: ریتم نو

نویسنده: شایان رسول‌زاده

 

 
تقویم هنری ادامه