ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۲۲:۳۶ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۵

وحید تاج به همراه گروه «بیداد» در قزوین روی صحنه رفت/ استقبال مخاطبان از شب سازوآواز

ریتم نو – وحید تاج به همراه گروه بیداد به سرپرستی «جواد غلامی» در سالن کوثر قزوین روی صحنه رفت و قطعاتی از آلبوم «در آتش مشتاقی» به آهنگسازی «عیسا غفاری» را به اجرا درآورد.

taj concert qazvin 5




این کنسرت 7 بهمن ماه سال جاری ساعت 18 در سالن کوثر قزوین در حالی برگزار شد که عیسا غفاری با حضور در سالن به تماشای اجرا نشست.


پیش‌درآمد و آواز بر روی شعری از حافظ، چهارمضراب بیات ترک از ساخته‌های «عیسا غفاری»، تصنیف «می ده گزافه ساقیا» بر روی شعری از مولانا، چهارمضراب بیات ترک، سازوآواز شکسته با شعری از حافظ و در آخر تصنیف «ای خواجه! که را مانم» بر روی شعری از مولانا در این کنسرت به اجرا درآمد.


این کنسرت که بیشتر بر پایه سازوآواز بود با استقبال خوب مخاطبان قزوین مواجه شد آن‌هم درزمانی که اکثر مخاطبان و تماشاچیان به دنبال تصنیف‌خوانی و کارهای عامیانه هستند، مردم قزوین شب گذشته برای شنیدن آواز به سالن کوثر آمدند.


اسحاق چگینی (نی)، محسن عبادی (قیچک)، بابک میرزایی (عود)، روزبه یزدانفر (سنتور)، محمدرضا هاشمی (تار)، حامد نصری (عود)، احمد مرادی (نی)، میثم افشار (ویولن سل)، پیمان امیری (کمانچه)، پویان صاحبی (تنبک) و علیرضا رستمی (دف) اعضای گروه بیداد به سرپرستی «جواد غلامی» نوازنده سنتور را تشکیل می‌دادند.



منبع: ریتم نو


نویسنده: مریم رفائی


عکس: شهاب عباسی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۲
رسول
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
سلام اقادمتون گرم عالی بود.کنسرت بعدیتون کجاست؟
حسینی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
سلام کنسرت مهشری بود مخصوصا تک نوازی آقای چگینی وهمنوازی آقای مرادی . منتظرکنسرت بعدیتون هستیم.
تقویم هنری ادامه