ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۶۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۰۷ دی ۱۳۹۴

پاگانینی مسکو به ایران می‌آید

ریتم نو: "ماکسیم فدوتف" مشهور به پاگانینی مسکو به دعوت " علی رهبری " مدیر هنری ارکستر سمفونیک تهران برای چهار کنسرت به ایران می‌آید.
thum-3d90852491cc7bc5de5-download_(1)_6025


به گزارش ریتم نو به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی؛ "ماکسیم فدوتف" مشهور به پاگانینی مسکو برای چهار کنسرت به دعوت "علی رهبری" مدیر هنری ارکستر سمفونیک تهران هفته‌ی آینده به ایران می‌آید.

"ماکسیم فدوتف" یکی از مشهورترین ویلنیست های روسیه و فرزند رهبر مشهور روسی "ویکتور فدوتف" است. ایشان فارغ‌التحصیل کنسرواتوار پترسپورگ می‌باشد و ضمناً از سال 2003 به‌عنوان مدیر هنری ارکستر سمفونیک روسیه فعالیت می‌کند.

"ماکسیم فدوتف" در حال حاضر پروفسور کنسرواتوار مسکو است و با بزرگ‌ترین و مشهورترین ارکسترهای دنیا در تمام قاره‌ها کنسرت برگزار کرده است.

ایشان دارای جوایز بزرگی می‌باشد که ازجمله‌ی آن‌ها باید به مسابقه جهانی ویلن ریگا، مسابقه جهانی گنوا در ایتالیا، مسابقه جهانی موسیقی مجلسی در وچلی، برنده مدال طلای مسابقات جهانی توکیو و برنده جایزه مسابقه جهانی چایکوفسکی در مسکو اشاره کرد.

فدوتف به همراه همسرش "فدوتف پتروا" بالاترین درجه هنری دولت روسیه را دریافت کرده است.

گفتنی است "ماکسیم فدوتف" به همراه همسرش "فدوتف پتروا" در روزهای 14 و 15 دی‌ماه ساعت 20 در تالار رودکی رسیتال خواهند داشت و در روزهای 16 و 17 دی‌ماه در تالار وحدت ساعت 21.30 کنسرتو ویلن چایکوفسکی را اجرا خواهند کرد.

شایان‌ذکر است برای تهیه رسیتال و کنسرت ویلن چایکوفسکی، به نوازندگی "ماکسیم فدوتف" می‌توان به سامانه‌ی فروش بلیت www.iranconcert.com مراجعه کرد.

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه