ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۲۱:۲۳ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

پرتیراژ ترین آلبوم موسیقی کشور از بهشت به گوش مردم میرسد

ریتم نو : آخرین آلبوم زنده یاد مرتضی پاشایی " اسمش عشقه " روز دوشنبه مورخ 26 مرداد ماه منتشر می‌شود تا برای آخرین بار هواداران این خواننده با صدایش خاطره بازی کنند ، خاطره هایی که شاید حسرت تداعی کردنشان در اجراهای زنده و کنسرت‌ها برای همیشه بر دل دوست داران مرتضی پاشایی بماند.
photo_2015-08-13_07-20-01

 

 

 

اسمش عشقه با پانزده قطعه در دو پک مختلف منتشر می‌شود ، البته در پک ولت این آلبوم تنها یازده قطعه از آخرین اثار منتشر نشده مرتضی پاشایی وجود دارد. دی جی پک این آلبوم علاوه بر چهار قطعه خاطره انگیز مرتضی پاشایی شامل یادگاری های هنرمندان  مختلف برای مرحوم مرتضی پاشایی می‌باشد.

بیشتر قطعات این آلبوم از ساخته‌های مرحوم مرتضی پاشایی است و در این آلبوم باید به حضور دوست وهمراه همیشگی مرتضی ,مهرزاد امیرخانی اشاره کرد که ترانه سرای تمامی قطعات آلبوم است.

شایان ذکر است که میلاد ترابی , معین راهبر , کوشان حداد , مهران عباسی و انوشیروان تربتی نژاد از دیگر عواملی هستند که در این آلبوم حضور دارند.

برخلاف آلبوم گذشته مرتضی پاشایی در این آلبوم ناصر پاشایی پدر مرتضی به عنوان تهیه کننده حضور دارد و سهم تهیه کننده همیشگی مرتضی پاشایی , مهدی کرد از این آلبوم فقط یک تشکر ویژه از طرف خانواده مرحوم پاشایی بوده است, " اسمش عشقه " به همت موسسه آوای سوته دلان توسط موسسه دنیای هنر پخش خواهد شد.

گفتنی است که در آغاز برای انتشار این آلبوم مدعیان دیگری نیز وجود داشتند که با رضایت نهایی همه ی آنها که از نزدیکان مرتضی پاشایی بودند این آلبوم منتشر میشود و از دلایل تاخیر در انتشار "اسمش عشقه" باید به همین نارضایتی نزدیکان مرتضی و به طول انجامیدن مراحل اخذ مجوزهای آلبوم اشاره کرد.

طبق آخرین گفته های منصور پاشایی عموی مرتضی با خبرنگار ریتم نو امکان برگزاری کنسرت برای این آلبوم توسط تنها برادر مرتضی که صدایش شباهت زیادی با صدای مرتضی پاشایی دارد وجود دارد , مصطفی پاشایی که در عرصه ی خوانندگی تا به حال چند قطعه منتشر کرده است قصد تهیه آلبوم شخصی خودش را نیز دارد و در کنسرت های خود از قطعات برادرش هم اجرا خواهد کرد.

 



 

منبع : ریتم نو

نویسنده : حامد سلگی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۱
ars
United States
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
جمع کنید بابا این مرده پرستی رو
تقویم هنری ادامه