ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۶۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۵

پرواز دور ایران با مهدی مدرس! / اجرای مشترک با فرزاد فرزین

ریتم نو – کنسرت پرشور مهدی مدرس خواننده نام آشنا موسیقی پاپ کشور تحت عنوان «کنسرت پرواز»، شامگاه چهارشنبه 20 مرداد و در یک سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.
photo_2016-08-11_00-44-53

در ابتدا و پس از پر شدن صندلی‌ها، چراغ‌های سالن خاموش شد و سپس با تشویق هواداران اعضای ارکستر بالباس خلبانی به روی استیج آمدند و پس از کوک‌کردن سازهایشان قطعه «خوابم نمی بره» را نواختند و سپس مهدی مدرس بالباس خلبانی و در میان تشویق‌های بی‌امان هواداران به روی استیج آمد و این قطعه را اجرا کرد.


پس از اجرای این قطعه ، مدرس ضمن خوشامدگویی به هواداران گفت : « خیلی خوشحال هستیم که در این پرواز بسیار بزرگ در خدمت شما هستیم. عذرخواهی ما را در تأخیر پرواز پذیرا باشید و همیشه پروازها تأخیر دارند.»


سپس بلافاصله قطعه «یه دیوونه» اجرا شد و مدرس پس از اجرای این قطعه گفت : « زمانی که یک برنامه‌ای اجرا می‌شود ، نزدیک به یک ماه زمان می‌برد تا یک چنین شبی را در کنار هم باشیم و این دو ساعت را لذت ببریم و شاد شویم و لحظاتی احساسی شویم و همچنین لحظاتی بخندیم.از شما می‌خواهم که این دوساعتی که در کنار هم هستیم ، شاد و پرانرژی باشید و امیدوارم که از این کنسرت لذت ببرید.»


مدرس در ادامه قطعات مسیر رویایی ، پرواز ، نرو ، احساس ، چتر شکسته ، واسه برگشتنت دیره ، کار خدا ، روزهای سرد ، آرامش ، وای وای ، بید مجنون و شب خیالی را اجرا کرد و شبی به‌یادماندنی را برای هواداران خود رقم زد.


مرسل وطنی (ساکسیفون) ، حسین نجفی (ویولن) ، بهروز میرزایی (گیتار) ، وحید بهروان (رهبر ارکستر و نوازنده گیتار الکتریک) ، محمد کبیری (پیانو و کیبورد) ، محسن مهاجر (ساز دهنی) ، امیر مسعود پهلوان (نی‌انبان) ، بردیا یادگاری (پرکاشن) و حسین شریفی (عود) اعضای ارکستر مهدی مدرس را در این کنسرت تشکیل دادند.


مهشاد عرب ، ایمان عابد (مدیر برنامه و تهیه‌کننده کنسرت) ، مهتاب رخصتی ، کیارش حسن‌زاده ، فرزاد فرزین ، مهرشاد مولایی ، محمد زارع ، محمدرضا مقدم ، افشین کریمی ، گلشید بحرایی ، امیرحسین اویسی ، امیرعباس حسن‌زاده ، حمیدرضا قلی پور ، مهروز ساعی ، مهران مستی ، نریمان ، هومن سزاوار ، مجتبی کبیری ، فرج اله گل سفیدی ، غزل بدیعی ، میثاق معمار زاده ، پندار اکبری ، آرش ظلی پور ، وحید شیخ زاده ، شاهین طاها ، محمد سلیمی ، لیلا برخورداری ، لیلا مهاجرانی و نازنین کریمی ازجمله مهمانان این کنسرت بودند.


حواشی:


*در اوایل کنسرت، مهدی مدرس یک سورپرایز برای هواداران خود داشت و یک قطعه منتشرنشده خود را با ترانه‌ای از مهتاب رخصتی اجرا کرد و آن را به دکتر ایمان عابد تقدیم کرد.


*در ادامه کنسرت ، مدرس یک سورپرایز دیگر برای هواداران خود داشت و قطعه «چتر شکسته» را با همراهی فرزاد فرزین اجرا کرد که مورد تشویق بی‌امان هواداران قرار گرفت و این دو خواننده صحنه زیبایی را در سالن رقم زدند.


*در هنگام اجرای قطعه «وای وای» ، سعید خاکی هنرمند خردسال جنوبی به نواختن پرکاشن پرداخت و مورد تشویق هواداران قرار گرفت.


گفتنی است ؛ این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری «ندای چنگ» و تهیه‌کنندگی دکتر ایمان عابد برگزار شد.



منبع : ریتم نو


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی


عکس: امین باقری

برچسب ها: کنسرت مهدی مدرس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه