ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۱۳ مهر ۱۳۹۴

پس از سال‌ها؛ شهریار مسرور با همراهی گروه ریتون روی صحنه چارسو

ریتم نو: پس از سال ها انتظار، یکشنبه دوازدهم مهر کنسرت شهریار مسرور به همراهی گروه ریتون  در سالن اصلی پردیس چارسو برگزار شد.
Shahryar-Masrour-Ritmeno (33)

در ابتدای برنامه، نوازنده کیبورد و پرکاشن با آمدن روی صحنه شروع به نواختن کردند و سپس نوازنده‌های گیتار الکتریک ،گیتار بیس و درامز به ترتیب وارد سالن شدند و  قطعه اینسرومنتال به اجرا درآمد.


پس‌ازآن شهریار مسرور با تشویق تماشاگران وارد سالن شد و از حضور تماشاچیان تشکر کرد و از حضار خواست با برگشتن به‌جای اصلیشان اجازه دهند کسانی که دیرتر آماده‌اند در جای خود بنشینند و با اجرای یک قطعه به زبان انگلیسی اجرا به شکل رسمی شروع شد.


آهنگ دیدار از آلبوم بهشت از آن تو دومین ترانه این اجرا بود و بعدازآن با همراهی صدای دست تماشاگران قطعه گاهی وقت‌ها به اجرا درآمد و خودنمایی صدای گیتار بیس و هنرنمایی آرین کشیشی از نکات قابل‌توجه این قطعه بود.


قطعه بعدی قطعه‌ای بود که شهریار مسرور از قدمت آن و اجرا نشدنش با بند موسیقی گفت و صدای سازدهنی که جذابیت خاصی به آهنگ داده بود و قطعه so lonely به اجرا درآمد و این بار نوبت فواد الهی قمشه‌ای بود که با گیتار خود جلوه زیباتری به این اجرا ببخشد.


شهریار مسرور از انرژی بالا تماشاچیان گفت و سپس فواد به‌طور جداگانه مورد تشویق قرار گرفت و قطعه تهران به اجرا درآمد و باانرژی بالای حضار مواجه شد که مسرور هم به این موضوع  دوباره تأکید کرد.


بعدازآن علیرضا شمس رهبر گروه ریتون از تغییر ستاپ و اجرای یک قطعه آنپلاگد خبر داد و به مزاح به نپوشیدن کفشش اشاره کرد.سپس قطعه باهم و یک‌صدا از آلبوم گاهی وقت‌ها اجرا شد در این قطعه نمایش علیرضا میر آقا با ترومپتش و نمایش دوباره آرین کشیشی به چشم می‌آمد.


در ادامه اجرا آرامشی که قطعه "ماه آبی" به سالن داده بود در هیجان این اجرا به چشم می‌آمد و قطعه تند بی‌قرار آخرین قطعه این اجرا بود.


بعدازآن شهریار مسرور از پایان اجرا خبر داد و علیرضا شمس به تشکر از مهمانان پرداخت. "هومن نامداری"،"بردیا امیری"، "سهراب رمضان زاده"، "داریوش صالح پور" آرمین کشیشی" ، "رضا تاجبخش" ،"امیر واحدی"،"هومن غفاری" و اعضای گروه کانال ازجمله مهمانان این اجرا بودند.


و سپس اعضای گروه که عبارت بودند از عليرضا ميرآقا (نوازنده ترومپت و پركاشن)، آرين كشيشي (نوازنده گيتار بيس)، فواد الهي قمشه‌ای (نوازنده گيتار الكتريك)، فرشاد نجاتي (نوازنده كيبورد) و عليرضا شمس (نوازنده درامز و رهبر اركستر).


در ادامه بیننده عکس های امین رجبی باشید




منبع : ریتم نو

نویسنده : شهاب مفخمی

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه