ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۰۰:۱۰ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۴

پس از چهار سال آلبوم وحید خراطها با همکاری مجید خراطها منتشر می شود

پس از چهار سال آلبوم وحید خراطها با همکاری مجید خراطها منتشر می شود


ریتم نو : موسسه خیریه «مهر آیین» در راستای خدمت رسانی عاطفی به کودکان سرطانی ، عصر روز پنج شنبه نوزدهم شهریور ماه سال جاری ، جشن بزرگ آرزوهای کودکان را در مرکز پزشکی ، آموزشی و درمانی بیمارستان مفید برگزار کرد.

در این جشن تعدادی از هنرمندان سینما و ورزشکاران حضور داشتند و «وحید خراطها» هم برای حمایت از کودکان سرطانی به اجرای قطعات خود پرداخت.

در اواخر این مراسم ، وحید خراطها با تشویق حضار به روی صحنه آمد و قطعات کوچه ، زیاد بال و پرت دادم ، هنوز خالیه جات و یک قطعه از آلبوم جدیدش که به زودی روانه بازار خواهد شد را به صورت زنده اجرا کرد.

حواشی این اجرا :

در هنگام اجرای پلی بک قطعه ی «کوچه» ، قطع صدای موسیقی برای دوبار باعث ناراحتی وحید خراطها شد. پس از این اتفاق خراطها اعلام کرد که قطعه ی بعدی را که یکی از قطعات آلبوم جدیدشان است را به صورت زنده اجرا خواهد کرد.

پس از اجرای قطعه ی دوم ، «علی کربلایی» مجری برنامه از خراطها در مورد انتشار آلبوم جدیدشان پرسید که خراطها گفت: «چهار سال هست که قرار است آلبوم من پخش شود و انشاالله بزودی و طی یکی دو ماه آینده روانه بازار خواهد شد.»

وی در ادامه درمورد آلبوم جدید خود اضافه کرد: «بیشتر آهنگ ها و تنظیم ها و 90 درصد از ترانه های این آلبوم را برادر عزیزم مجید خراطها انجام داده است. ضمن اینکه اگر باز هم مشکلی پیش نیاید 24 شهریور ، آلبوم جدید مجید خراطها منتشر خواهد شد.»

در پایان مراسم و پس از برگزاری مسابقه برای کودکان ، یک گروه موسیقی به روی سن آمدند و قطعات خاطره انگیز منتظرت بودم ، الهه ناز و نازنین مریم را اجرا کردند.

منبع : ریتم نو

نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی

عکاس : امین باقری

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۱
*sofia
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
منتظر انتشار البوم هستیم
تقویم هنری ادامه