ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۷ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵

پشت صحنه کنسرت فرزاد فرزین چه گذشت؟!

ریتم نو : کنسرت بزرگ فرزاد فرزین خواننده پرطرفدار کشور به همراه گروه شوک ، روزهای 8 و 9 اردیبهشت‌ماه سال جاری و در چهار سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.
photo_2016-04-29_07-46-54

فرزاد فرزین پس‌از انتشار تازه‌ترین آلبوم خود با عنوان «شش» نخستین کنسرت این آلبوم را به مدت دو شب متوالی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار کرد و شبی فوق‌العاده و خاطره‌انگیزی را برای هوادارانش رقم زد.


در ابتدا و پس از پر شدن صندلی‌های سالن ، چراغ‌های سالن خاموش شد و همه منتظر یک کنسرت کاملاً متفاوت از فرزاد فرزین بودند. یک پرده سفید و مشکی استیج را پوشانده بود و جمعیت با فریادهای خود فرزاد فرزین را صدا می‌زدند. بعد از دقایقی نورهایی از پشت پرده دیده و عدد 6 مدام روی آن نمایش داده می‌شد و سپس لحظاتی بعد صدای سازها به گوش رسید و ارکستر شروع به نواختن قطعه ریتمیک "تنهایی دو نفره" کرد.


سپس پرده کم‌کم بالا رفت و هواداران یک استیج کاملاً متفاوت را مشاهده می‌کردند.دو عدد شش و در حرف F طلایی گوشه‌های استیج بودند و در وسط استیج یک سکو قرارگرفته بود. تنهایی دو نفره و عاشقت شدم به‌صورت ریمیکس به‌عنوان اولین قطعه اجرا شد و شور و هیجان هواداران در کنار اجرای بی‌نقص فرزاد فرزین و ارکسترش نوید یک کنسرت پرانرژی و سراسر شاد را می‌داد.


پس از اجرای این دو قطعه اکتیو ، فرزاد فرزین ضمن خوش و آمد گویی به هواداران گفت : «خیلی خوشحالم که پس از وقفه‌ای شش‌ماهه در کنار تهرانی‌های عزیز هستم. قرار بود که در کنسرت «شش» بیشتر از قطعات آلبوم شش اجرا کنیم و امشب هم همین اتفاق خواهد افتاد.»


"چرا تو" قطعه بعدی بود که فرزاد فرزین اجرا کرد و سپس قطعه "دوریت" از آلبوم شلیک اجرا شد و قبل از اجرای این قطعه فرزین گفت : «قطعه‌ای که می‌خواهم اجرا کنم ، خیلی‌ها با آن خاطره دارند و برمی گردیم به چهار سال قبل و یکی از قطعات آلبوم شلیک را اجرا می‌کنیم.»


قطعه "برگرد" از آلبوم شخصی قطعه دیگری بود که اجرا شد و پس‌ازآن فرزین بیان کرد که بسیاری از قطعات حتی اگر در آلبوم قبلی باشند ، نمی‌توان از لیست اجرا حذف کرد.


"آره آره" قطعه بعدی بود که با آمدن یاشار خسروی توسط ارکستر اجرا شد و فضای شادی را در سالن ایجاد کرد.


"آدمای بعد تو" قطعه بعدی بود که توسط فرزین اجرا شد.فرزاد فرزین در هنگام اجرای این قطعه بر روی پله‌های سکو وسط استیج نشست و این قطعه را اجرا کرد.


قطعه دیگری که توسط گروه شوک اجرا شد ، "تو فکرتم" نام داشت و فرزین در هنگام معرفی این قطعه گفت : «می‌خواهیم یکی از محبوب‌ترین قطعات آلبوم شش را اجرا کنیم» و با تشویق‌های بی‌امان هواداران ارکستر شروع به اجرا این قطعه کرد.


پس از اجرای قطعه تو فکرتم ، فرزاد فرزین قطعه ریتمیک و شاد «ای وای» از آلبوم شخصی را اجرا کرد و هیجان تماشاگران هرلحظه بالاتر می‌رفت. بعد از اجرای این قطعه ، پارت اول به پایان رسید و اعضای ارکستر یک قطعه بی‌کلام اکتیو نواختند و سپس موزیک ویدئو قطعه "گوشی" به کارگردانی برادران بوشهری که به‌تازگی منتشرشده برای هواداران پخش شد.همخوانی هواداران در هنگام پخش این موزیک ویدئو در نوع خودش جالب بود.


با شروع پارت دوم کنسرت ، فرزاد فرزین با لباسی جدید به روی استیج آمد و قطعه ماندگار "پشت صحنه" را اجرا کرد.اما فرزین در این قطعه برای هوادارانش یک سورپرایز ویژه داشت و مهدی مدرس و مهدی مقدم که در این قطعه با فرزین همکاری  کرده بودند ، به روی استیج آمدند و این قطعه سه‌نفره اجرا شد و بلافاصله قطعه "من و تو" هم اجرا شد.


پس از اتمام این قطعه فرزاد فرزین گفت : «این دو مهدی (مدرس و مقدم) از زمانی با من آشنا هستند که شروع کار هنری من بود و خیلی خوشحالم که امشب اینجا هستند.» سپس مهدی مقدم در مورد حضور در این کنسرت گفت : «این افتخار نصیبم شد که در این اجرا و به این شکل به همراه یکی از دوستان خوبم روی استیج در خدمت شما عزیزان باشم و امیدوارم که به‌زودی برای اولین بار کنسرت اختصاصی خودم را داشته باشم و بتوانم خدمتگذار خوبی برای شما عزیزان باشم.» مهدی مدرس هم در مورد حضور در این کنسرت گفت : «من همیشه به فرزاد حسودیم میشه چون طرفدارهای خیلی خوبی مثل شما دارد و خوشحالیم که این لحظه در خاطراتمان ثبت شد.»


قطعات "دیر اومدی" و "شش" از آلبوم «شش» ، قطعات دیگری بودند که به ترتیب اجرا شد و فرزاد فرزین با تسلط کامل این قطعات را اجرا کرد.


به دلیل اذان مغرب ، ارکستر برای دقایقی استیج را ترک کرد و سپس قطعه "بچه" که یکی از ماندگارترین قطعات فرزاد فرزین است ، توسط گروه شوک اجرا شد.در هنگام اجرای این قطعه ارکستر برای لحظاتی سکوت کرد تا هواداران این قطعه را اجرا کنند.هنرنمایی مهران خلیلی (نوازنده گیتار الکتریک) و سهراب رمضان زاده (نوازنده درامز) در پایان این قطعه از دیگر نکات جالب بود که به‌شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفتند.


"تو چه باشی" قطعه دیگری بود که توسط فرزین و گروه شوک اجرا شد و در هنگام اجرای این قطعه ، موزیک ویدئو این قطعه برای هواداران پخش شد.


قطعه "قلبم" قطعه بعدی بود که از آلبوم شش اجرا شد.سپس نوبت به اجرای قطعه شاد "با تو" از آلبوم شلیک رسید و یاشار خسروی یک‌بار دیگر به روی استیج آمد و این قطعه را به زیبایی نواخت.فرزاد فرزین قبل از اجرای این قطعه ، یاحا کاشانی که در سالن حضور داشت را به‌عنوان ترانه‌سرای کار معرفی کرد و گفت : «متأسفانه یاحا کاشانی در آلبوم شش حضور نداشتند اما مطمئناً در آلبوم بعدی در کنار ما خواهد بود.» سپس با تشویق‌های هواداران ارکستر این قطعه شاد را اجرا کرد.بعد از اجرای این قطعه ، فرزین گفت : «بزرگ‌ترین افتخارم این است که توانسته‌ام به مرحله‌ای برسم که ترانه‌هایی که می‌سازم را مردم خوب کشورمان با آن خاطره داشته باشند.برای هر هنرمندی همین‌طور است و بودن در کنار شما باعث افتخار من است.»


قطعات "ماه عسل" و "احساس من" دو قطعه آخر کنسرت بزرگ فرزاد فرزین و گروه شوک بود که با همخوانی و استقبال فوق‌العاده هواداران همراه بود.


امیر میلاد نیکزاد (کیبورد) ، احمد امین پور (پرکاشن) ، یاشار خسروی (ساکسوفن) ، سهراب رمضان زاده (درامز) ، احسان امیری (گیتار بیس) ، مهرداد معافی (گیتار الکتریک) ، جمال چلبیانی (ویولن) به رهبری مهران خلیلی (تنظیم‌کننده و نوازنده گیتار الکتریک) اعضای ارکستر فرزاد فرزین را تشکیل می‌دادند.


رضا یزدانی (کشتی‌گیر) ، فردین معصومی ، نریمان ، یاحا کاشانی ، محمد شاکر و میلاد صفر زاده ازجمله مهمانان سانس اول از دومین شب این کنسرت بودند.


گفتنی است؛ این کنسرت به همت موسسه «آوای دوران» به مدیریت رسول ترابی برگزار شد.همچنین کارگردانی این کنسرت بر عهده کیوان ملک مطیعی بود.


منبع : ریتم نو


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی


 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه