ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۰۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۰۲ مهر ۱۳۹۵

«پیکلاویه» از صلح خواند

ریتم نو - اول مهر ماه برج آزادی میزبان گروه موسیقی پیکلاویه و هوادارانش بود.
 


ریتم نو - اول مهر ماه برج آزادی میزبان گروه موسیقی پیکلاویه و هوادارانش بود.



اين اجرا با نمايش قسمتي از طنز ديرين ديرين و براي حمايت از كمپين كوچك تنها نيست كه اين گروه به‌تازگی با آن پيوسته پخش شد تا اعضاي پيكلاويه حمايت خود را از تحصيل كودكان نيازمند اعلام كنند و پس‌ازآن تيزر كنسرت گروه پخش شد و با اتمام آن اعضاي گروه وارد سالن شدند.


اين گروه موسيقي راك با ست ليستي از قطعات محبوب خود آخرين اجراي قبل از انتشار آلبوم را براي حاضرين به نمايش گذاشتند كه از قطعه‌های اجرا شده می‌توان به قطعاتي چون رز و ايمپرفكت اشاره كرد كه با همخواني سالن همراه بودند همچنين قطعه ايمبليش كه اولین تراك منتشرشده از گروه پيكلاويه نيز است با شور و هيجان خاصي اجرا شد و بخشي با مضمون "من ميدانم كه جهان تغيير خواهد كرد" به‌دفعات توسط گروه و حاضرين تكرار می‌شد.


مهران مختار پور در طول اجرا به اين اشاره كرد كه موسيقي راك زاده تصویری است از اعتراض به مسائل حاكم بر اجتماع كه يكي از اين مسائل جنگ و خونريزي در جهان است و با توجه به اينكه روز قبل از اجرا روز بيست و يكم سپتامبر و روز جهاني صلح نيز بود قطعه  "انجلز ويل رايز" را با آرزوي صلح بروي صحنه برد.گروه پيكلاويه همچنين با دو قطعه جديد طرفداران خود را سورپرايز كردند.


از نكات جالب‌توجه اين اجرا می‌توان به رونمايي از لگوي اين گروه موسيقي اشاره كرد.


گروه پيكلاوه به رهبري مهران مختارپور و متشكل از شايان كريمي (کیبورد)، مهيار صالح نيا (گیتار)، رضا غلامي (گيتار بيس) و مصطفي بهرمان (درامز) بود.


گفتني است؛ اين کنسرت مهمانان ویژه‌ای چون مسعود نوروزي، پارسا پروين، تايماز ازگلي، كاوه دولت نيا، گروه بدرام، كوروش زراندوز، ياشا حكمي، امير دانايي، صنم پاشا و آزاده مهدوي آزاد داشت.



منبع: ریتم نو


نویسنده: شهاب مفخمی


عکس: امین رجبی

برچسب ها: کنسرت پیکلاویه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه