ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۸۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۵

چهارمین آکادمی هزار صدا برگزار شد

ریتم نو – چهارمین برنامه از سری جدید بخش پاپ آکادمی هزار صدا عصر سه‌شنبه دوم شهریورماه با مدیریت و اجرای آرش نصیری در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

Hezar Seda (2)





مهرداد نصرتی ، امید حاجیلی و اهورا ایمان به ترتیب کارشناسان و داوران بخش آهنگسازی، خوانندگی و ترانه و کلام این دوره از آکادمی بودند که به‌نقد و بررسی آثار شرکت‌کنندگان پرداختند.


این دوره از آکادمی میزبان هشت شرکت‌کننده بود که به اجرای آثار خود پرداختند و داوران با دقت به بررسی قطعات اجرایی آن‌ها پرداختند و در آخر نفرات اول تا سوم توسط کارشناسان انتخاب شد.


اهورا ایمان که قرار بود فقط به‌عنوان خواننده مهمان در این برنامه شرکت کند با اعلام عدم حضور نیلوفر لاری پور(که پیش‌ازاین به‌عنوان داوری بخش ترانه معرفی‌شده بود)، بر روی صندلی داوری نشست و پس از انتخاب نفرات برگزیده، به اجرای قطعاتی پرداخت که موردتوجه حاضران در سالن قرار گرفت.


پس از اجرای این ترانه‌سرا و حالا خواننده، امید حاجیلی به اجرای قطعه‌ای از آثارش پرداخت و از اهورا ایمان برای حضور در کنسرتش به‌عنوان مهمان دعوت کرد.


گفتنی است؛ هزار صدا برنامه‌ای باهدف معرفی چهره‌های مستعد و خوش آتیه موسیقی است که هرماه دو بار در دو سبک موسیقی کلاسیک ایرانی و موسیقی پاپ برگزار می‌شود و مدیریت و اجرای آن به عهده آرش نصیری روزنامه‌نگار باسابقه موسیقی است.



منبع: ریتم نو


عکس: عرفان زاده سلطان

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه