ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۵

کارگاہ آواز گلنار شهیار برگزار می‌شود

ریتم نو –  کلاس‌های آموزشی گلنار شهیار توسط آموزشگاه هترا برگزار می‌شود.

photo_2016-07-25_11-54-15




درحالی‌که پیش‌تر از این، خبر ورکشاپ امیر وهبا و ماهان میر عرب در آموزشگاه هترا را به اطلاعتان رسانده بودیم، در ادامه‌ی این ورکشاپ‌ها، گلنار شهیار نیز کلاس‌های آموزشی آواز را در این آموزشگاه برپا خواهد کرد.


شهیار که پنجشنبه‌ی گذشته به همراه ماهان میر عرب در سالن برج آزادی بروی صحنه رفته بود در ادامه‌ی فعالیت‌هایش در زمان حضور در ایران این کلاس‌ها را برگزار می‌کند. در اطلاعیه‌ی آموزشگاه هترا در ارتباط با این ورکشاپ چنین آمده:


برای شناخت صدا اول باید بدن را شناخت. این کارگاه برای خوانندگاني در نظر گرفته‌شده که می‌خواهند تکنیک نفس‌گیری و هماهنگی بدن خود را ارتقا دهند. در این کارگاه به صدا به‌عنوان دنیای بی‌انتهایی‌ از بیان نگاه می‌شود که در هرکدام از ما رنگ و شخصیت متفاوتی دارد. با شناخت خود و بدن خود می‌توانید این دنیای بی‌انتها را کشف کنید و از صدای خود به‌عنوان صادق‌ترین و مستقیم‌ترین روش ارتباط استفاده کنید. همچنین در این کارگاه سعی‌ در این خواهد بود که توجه به نقش خواننده نه‌تنها به‌عنوان سولیست بلکه به‌عنوان موزیسین باشد. به معنی دیگر در این کارگاه، مباحث هارمونی، ریتم و بداهه‌نوازی در سبک‌های مختلف موسیقی  (classic, jazz, latin, african, folk,…) و استفاده آن‌ها از طریق صدا مورد برسی قرار خواهد گرفت.


کارگاه از تاریخ 14 مردادماه در ٣ جلسه برگزار می‌شود که هر جلسه ۳ ساعته خواهد بود و علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند با شماره‌های ۰۲۱۸۸۲۷۶۳۳۲ ،٠٢١٨٨٢٨١٥٦٩ تماس حاصل نمایند.


منبع: ریتم نو


نویسنده: اشکان شاهرخ

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه