ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۳۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۲ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۵

«کامران رسول‌زاده» پرفورمنس آتش را روی صحنه برد

ریتم نو – کامران رسول‌زاده روز جمعه 8 بهمن‌ماه سال جاری در دو سانس در تالار ایوان شمس روی صحنه رفت.

kamran concert 1




این کنسرت در حالی برگزار شد که کامران رسول‌زاده پیش از آن به دلیل فاجعه پلاسکو تصمیم گرفته بود تا عواید حاصل از کنسرت خود را به نیست از شهدای آتش‌نشان به مؤسسات حامی کودکان کار اهدا کند.


در ابتدای برنامه دو نماهنگ «قفس ترانه» و «بچه‌های ته خط» به نمایش درآمد و نماهنگ «راهی نشونم بده» آغازگر این کنسرت بود.


رسول‌زاده که جدیدترین اجرایش را به همت موسسه تازه تاسیس خود با عنوان «آوای هنر کامران» روی صحنه برده بود برنامه‌ریزی متفاوتی را نسبت به دیگر کنسرت‌های پاپ برای اجرایش در نظر گرفته بود و ترجیح داده بود به‌جای تسلیت گفتن صرف به مردم بخشی از جان‌فشانی آتش‌نشانان را به نمایش بگذارد و این پرفورمنس با حضور «سارا میرایی» بازیگر خردسال روی صحنه رقم خورد تا با شعرخوانی کامران رسول‌زاده و پخش فتوکلیپی از فاجعه ساختمان پلاسکو، ارشا اقدسی که لباس آتش‌نشانی بر تن داشت با چراغ‌قوه‌ای از انتهای سالن به سمت استیج برای نجات نمادین سارا میرایی از آتش، بیاید و این بازیگر خردسال جمله «او فرشته نجات ما است» را تکرار کند و نهایت این اجرا با شعر تأثیرگذار رسول‌زاده به پایان برسد.


پس از تشویق حضار و نمایندگانی از پرسنل آتش‌نشانی که در سالن حضور داشتند، کامران رسول‌زاده از عدم قصد خود برای حضور روی استیج و تصمیم نهایی برای گرامیداشت یاد قهرمانان کشور گفت و درنهایت اجرایش را به همراه تابلوی یادبودی به نمایندگی از تمامی شهدای آتش‌نشان به خانواده شهید علی تبار تقدیم کرد.



سپس کامران رسول‌زاده به سراغ اجرای قطعاتی چون «دستای نامحرم»، «ساحل»، «اسب زخمی»، «وقتی نیستی»، «به دادم برس» و «همین امشب» رفت و برای نخستین بار موزیک ویدئوی اجرای مشترک او با «مورات ککیلی» در ترکیه رونمایی و پخش شد.

بخش دوم این کنسرت به اجرای قطعاتی چون «زن»، «آی»، «وایسا»، «یه راهی نشونم بده»، «درخت»، «زمستون» و «از دست رفته» اختصاص داشت.


 «شهرام شکوهی»، «فرهاد قائمیان»، «اهورا ایمان»، «امیر ارجینی»، «پدرام آزاد»، «سجاد عزیزی آرام »، «محمد علایی» ، «آزیتا خرمی»، «امید علیمحمدی»، «کیوان بنکدار»، «داریوش تقی‌پور»، استاد «محدثی خراسانی»، «علیرضا بدیع»، «بهار ایلچی»، «مهدی موسوی»، «صابر قدیمی»، «سینا بهمنش» و «حافظ ایمانی»  ازجمله مهمانان این کنسرت بودند.


رضا ملک (پرکاشن)، شروین شهبازی (گیتار)، علیرضا دریایی (ویولن)، سارا سقایی (فلوت)، صالح کیوان (درامز)، خشایار جوزی (گیتار الکتریک) و مهرداد حامدی (گیتار بیس) اعضای ارکستر کامران رسول‌زاده را به رهبری آرمان مهربان (پیانو) تشکیل می‌دادند.



منبع: ریتم نو


عکس: عرفان زاده سلطان

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه