ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۹۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۴

کامنت "با مسیر باد" به آزادی می رسد

ریتم نو: کنسرت گروه موسیقی "کامنت" به سرپرستی "محمدحسین عابدی" و خوانندگی "کیان پور تراب" 2 و 3 بهمن در سالن اصلی مجموعه برج آزادی برگزار می‌شود.


ریتم نو: کنسرت گروه موسیقی "کامنت" به سرپرستی "محمدحسین عابدی" و خوانندگی "کیان پور تراب" 2 و 3 بهمن در سالن اصلی مجموعه برج آزادی برگزار می‌شود.



به گزارش ریتم نو به نقل از روابط عمومی برج آزادی؛ گروه کامنت از سال 1389 فعالیت خود را به‌صورت رسمی آغاز کرد و شاید بتوان گفت نخستین گروهی در ایران است که موسیقی راک را به‌صورت اصولی اجرا می‌کند؛ این در حالی است که اعضای این گروه هرکدام دارای سابقه‌ی فعالیت چندین ساله در زمینه موسیقی هستند.
کامنت سال 93 آلبوم از دست رفته را منتشر کرد و در همان سال 6 اجرا در سالن اریکه ایرانیان داشت. اکنون این گروه با وقفه‌ای طولانی نخستین اجرای سال 1394 خود را در برج آزادی روی صحنه می‌برد.
کیان پور تراب (خواننده و نوازنده گیتار کلاسیک)، نیما رمضان (گیتار کلاسیک)، آرین کشیشی (گیتار بیس)، بردیا امیری (درامز) و اشکان آبرون (کیبورد) قرار است در این اجرا قطعاتی چون "هی تو"، "با مسیر باد"، "کی می رسیم"، "شاید ها" و... را اجرا کنند. همچنین جدیدترین قطعه گروه بانام "بیداری ما" که شب یلدای امسال پخش‌شده است نیز اجرا خواهد شد.
کنسرت گروه موسیقی "کامنت" به سرپرستی "محمدحسین عابدی" و خوانندگی " کیان پور تراب " 2 و 3 بهمن از ساعت 18:30 و 21:30 در سالن اصلی مجموعه برج آزادی برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه تعداد محدودی از بلیت‌های باقیمانده به نشانی اینترنتی www.iranconcert.com مراجعه کنند.


منبع: ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه