ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۱۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۴

کاوه آفاق: امیدوارم شمارا خیلی زود در کنسرتم ببینم

ریتم نو: مراسم جشن امضا آلبوم با «قرص ها می رقصد» اثر کاوه آفاق ، عصر روز سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه با حضور عوامل آلبوم و هنرمندان و علاقه‌مندان به موسیقی در بوک لند برگزار شد.

Kaveh Afagh (emza) (41)




آلبوم با قرص ها می رقصد از 12 قطعه بهنام‌های عبور نو ، بدرود ، حق ، فلوکستین ، ماسک ، بیگانه ، عطر تو ، حس ، همهمه ، سد ، سؤال و خونه تشکیل‌شده است.کاوه آفاق آهنگسازی این آلبوم را بر عهده داشته است و عمده ترانه‌های این اثر نیز از سروده‌های خود اوست.دراین‌بین سیاوش امامی و سپهر روحبخش ، هرکدام با یک ملودی و یک ترانه در این آلبوم همکاری کرده‌اند.آرمان مهربان تنظیم‌کننده اکثر قطعات این آلبوم است و دراین‌بین خود کاوه آفاق ، سیاوش امامی و شهاب آفاقی نیز در بخش تنظیم همکاری‌هایی را داشته‌اند.


این آلبوم به تهیه‌کنندگی سید محمدحسین مقدس تفرشی و تحت امتیاز موسسه نشر «آوای سوته دلان» به مدیریت اجرایی مهدی میرزا باقریان روانه بازار موسیقی کشور شده است.


در ابتدای مراسم مهدی میرزا باقریان و محمدحسین تفرشی  لحظاتی به صحبت پرداختند. سپس هواداران با در دست داشتن آلبوم‌های خود ، به‌نوبت به سمت کاوه آفاق رفتند و عده‌ای از آن‌ها پس از امضا آلبوم عکس یادگاری هم با کاوه آفاق گرفتند.


در اواخر برنامه کاوه آفاق یک سورپرایز برای هوادارانش داشت و قطعه  شال را با گیتار برای هوادارانش اجرا کرد و پس از اجرای این قطعه گفت : « امیدوارم شمارا خیلی زود در کنسرتم ببینم.»


آرمان مهربان ، بهنام شکرالهی ، شهاب آفاقی ، آراد آریا ، حجت اشرف زاده ، امیرحسین کریمی ، پیام زمانی ، رستاک حلاج و ... ازجمله مهمانان این مراسم بودند.


گرفتن عکس یادگاری مهمانان برنامه با کاوه آفاق از دیگر نکات قابل‌ذکر مراسم روز گذشته بود.



منبع: ریتم نو


نویسنده: حمیدرضا پیرمحمدی


عکس: امین باقری

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه