ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۰۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۵ - ۱۶ مهر ۱۳۹۴

از حضور کاتب قرآن تا اجرای اتفاقی محمدرضا مقدم در کنسرت احسان حق‌شناس

ریتم نو: کنسرت « احسان حق‌شناس » چهارشنبه پانزدهم مهر سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد.چهره‌هایی چون «محمود رضا قدیریان» ،«شهره سلطانی»، «حسین سلیمانی»، «محمدرضا مقدم»، «سیاوش خیرابی»، «شراره رخام» و...حضور داشتند از نکته‌های جالب این کنسرت حضور «سید علی مجابی» مدیر اجرایی ریزترین قرآن جواهر و خواندن اتفاقی محمدرضا مقدم بود.


در این مجال قطعه‌های چون«بی‌خوابی»،«همسر»، «هوا گرمه»، «دوست دارم»، «تهرون»، «عاشق چشماتم»، «انرژی»، «احساسمو» و...اجرا شد. از نکات مثبتی که عوامل «حق‌شناس» در نظر گرفته بودند،اعلام اسم قطعه‌ی در حال اجرا با استفاده از صفحه‌ی نمایشگر بود.علاوه بر آن «حق‌شناس» در ابتدای برخی قطعه‌ها عوامل قطعه را معرفی می‌کرد. به‌عنوان‌مثال گفت:آهنگ « بی‌خوابی » به ترانه‌سرایی و آهنگسازی«یاسر بختیاری» یا همان «یاس»! صورت گرفته است.


در حین این اجراها وقتی « احسان حق‌شناس » از حضور «محمدرضا مقدم» تشکر می‌کرد، از او درخواست کرد که اگر می‌شود ننشیند و یکی از آهنگ‌هایش را باهم بخوانند؛ او که تا حدی از این پیشنهاد شوکه شده بود این پیشنهاد را پذیرفت تا با پیشنهاد دیگر روبه‌رو شود:خواندن یکی از آهنگ‌های خودش با ترانه‌ی «حسین سلیمانی»!


این کار با دکلمه‌ی زنده‌ی«سلیمانی» آغاز شد بعدازآن «مقدم » گفت :دوست ندارم زیاد ناراحتتان کنم،یک قطعه اجرا می‌کنم.این کار تقریباً سورپرایز بود!


«مقدم»،در لابه‌لای این اجرا چند بار مورد تشویق قرار گرفت ،در پایان نیز تمام حاضرین با تشویق‌هایشان وی را موردتمجید قراردادند.


«حق‌شناس» در معرفی «شراره رخام» بیان داشت سال‌های پیش در سریال «فقط به خاطر تو» نقش خواهر بنده را بازی می‌کردند...


درنهایت این کنسرت با قطعه‌ی شک نکن پایان گرفت که به گفته‌ی « احسان حق‌شناس » برای پسرش ساخته‌شده است و ویدئوی هم که پخش می‌شود در همین راستا است.


در ادامه بیننده عکس های «حسین راد» از این اجرا باشید




منبع : ریتم نو

نویسنده : فرزین پاک‌طینت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه