ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۲۰:۳۷ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۵

کنسرت اردشیر کامکار در تهران برگزار می‌شود

ریتم نو – کنسرت گروه اردشیر کامکار به خوانندگی وحید تاج و حشمت رجب زاده ، در تاریخ 3 مهرماه و در یک سانس در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.
 

kamkar01




این کنسرت شامل دو بخش فارسی و محلی است که خواننده‌ی بخش محلی آن حشمت رجب زاده است و وحید تاج ، بخش فارسی آن را می‌خواند و قطعاتی چون «زهی عشق» با شعری از مولانا ، «دیار متروک» با شعری از سایه ، تصنیف «بازآمدن» با شعری از مولانا و تصنیف «دل دیوانه» را با شعری از جبار امیری اجرا می‌کند.در بخش کردی نیز قطعاتی لری ، بختیاری و کردی با تنظیم اردشیر کامکار اجرا می‌شود که آسمون ابری ، مقام عزیز بیگی ، امشو بارون بباره و ... از جمله این قطعات هستند.


فرج علیپور (کمانچه) ، کامبیز گنجه ای (تمبک) ، کامران احمدی (دف) ، نیریز کامکار (تار) ، سیاوش کامکار (سنتور) ، سعید نایب محمدی (عود) ، قاسم رحیم زاده (تار) ، ترگل خلیقی (رباب) به سرپرستی استاد اردشیر کامکار (کمانچه) اعضای گروه را در این کنسرت تشکیل می‌دهند.


گفتنی است ؛ کنسرت گروه استاد اردشیر کامکار در تاریخ 3 مهرماه و در یک سانس (ساعت 21) در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند از فردا 17 شهریورماه به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه نمایند.



منبع : ریتم نو


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی



 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه