ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۶

کنسرت «با ما دمی ...» به خوانندگی امیر اثنی عشری برگزار می‌شود

کنسرت گروه موسیقی تیرِنگ با عنوان «با ما دمی ...» به خوانندگی امیر اثنی عشری و آهنگسازی کوروش شاهانی ۵ اردیبهشت‌ماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.


امیر اثنی عشری خواننده موسیقی اصیل ایرانی درباره کنسرت پیش رو توضیح داد: «این کنسرت در دو بخش بیات ترک و سه‌گاه به روی صحنه می‌رود که در بخش بیات ترک دو تصنیف قدیمی با تنظیم جدید و یک تصنیف از ساخته‌های کوروش شاهانی اجرا می‌شود و در بخش دوم علاوه بر اجرای پیش‌درآمد و دو تصنیف یک قطعه رنگ و همچنین در هر دو بخش بیات ترک و سه‌گاه آوازهایی نیز در میان قطعات به اجرا درخواهد آمد.


اثنی عشری در مورد برنامه‌های امسال خود بیان کرد: در سال جاری اجراهای متعددی با گروه‌های مختلف برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در برخی از آن‌ها افتخار اجرا برای  شهرستان‌های دیگر ایران عزیزمان را داریم. باوجود همه مشکلاتی که بر سر اجرای کنسرت در خارج از تهران است، یکی از علاقه‌مندی‌های من اجرای برنامه برای مردمان مهربانی است که به دلایل گوناگون از امکانات فرهنگی، همچون حضور در کنسرت‌های موسیقی ایرانی محروم هستند.»


وی در پایان افزود: «علاوه بر ضبط چند آلبوم، تک آهنگ‌هایی نیز به‌تناوب زمانی در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.»


کوروش شاهانی نوازنده سنتور و سرپرست، هوشمند عبادی نوازنده نی، محسن دیلم صالحی نوازنده عود، خشایار شاهانی نوازنده تمبک اعضای گروه موسیقی تیرِنگ به خوانندگی امیر اثنی عشری را تشکیل می‌دهند که قرار است در کنسرت با ما دمی..." به هنرنمایی بپردازند.


گفتنی است؛ کنسرت "با ما دمی..." به خوانندگی امیر اثنی عشری و آهنگسازی کوروش شاهانی ۵ اردیبهشت‌ماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سامانه اینترنتی تیوال به نشانی www.tiwall.com مراجعه نمایند‌.‌



منبع: ریتم نو


نویسنده: صبا شکوهمند

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه