ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۲۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۳ - ۲۷ تير ۱۳۹۵

به کنسرت «شیرشاه» دعوت شدید

ریتم نو – سينا حجازي خواننده محبوب کشور این روزها مشغول تمرین برای برگزاری کنسرتش در میلاد نمایشگاه است و یکم مردادماه سال جاری با هواداران تهرانی خود دیدار می‌کند.

Sina hejazi-Ritmeno (4)




این کنسرت به لحاظ طراحی پوستر توسط بزرگمهر حسین‌پور و تاثیر از انیمیشن معروف « شیرشاه » به کنسرتی با همین عنوان معروف شده است که وعده‌ی اجرایی متفاوت از سینا حجازی را به هوادارانش می‌دهد.
خواننده آلبوم رويا كه علاقه خاصي ‌به موسیقی امريكاي جنوبي دارد و اكثر قطعاتش در سبك رگه است با گروهي بااستعداد به سرپرستي داريوش بيژني و قطعاتي نام‌آشنا مانند ماما،هارموني،ديدي داري و ... روي صحنه می‌رود و قرار است قطعه‌ای جديد و منتشرنشده‌ای به علاقه‌مندان در اين اجرا هديه دهد.
از ديگر نكات قابل‌توجه تمرين حضور گروه كر مانند اجراهاي قبلي و همچنين ساز بندی وسيع كارها بود كه تمام صداها به‌صورت زنده به اجرا درمی‌آیند و هیچ‌گونه صداي ضبط‌شده و الكتريك در فضاي اين كار وجود ندارد.
پیمان حجازی مدیر برنامه‌های این خواننده گفت: «سؤال‌های مختلفی در مورد زمان‌بندی کنسرت در شهرهای دیگر شده است که انشا الله بر اساس توافقاتی که با برنامه گزاران شهرستان‌های مختلف داشتیم به‌زودی اجراهایی در شیراز، اصفهان و شهرهای دیگر خواهیم داشت و درباره کنسرت خارج از کشور نیز برنامه‌ریزی‌هایی انجام‌شده که به‌تدریج زمان آن را اعلام می‌کنیم.»
وی در مورد گزید کاری سینا حجازی توضیح داد: «گزیده کاری سینا حجازی به معنای کم‌کاری او نیست. بلکه نشانه حساسیت او برای خلق اثری پرانرژی و ایجاد حس و حالی خوب برای شنونده است و پس از ستاره، ببخشید عزیزم و نشدیم به‌زودی کارهای جدیدی از وی خواهید شنید.»
سينا پرتوي (درامز)، نيما بهزاد (باس)، آرش احمدي (الكتريك)، سعيد شيخ اميري (گيتار اكوستيك)، سعيد خير خواه (كيبورد)، علي ضرابي (ترومپت)، سپهر عباسي (ترومبون)، بنيامين بياني (ساکسوفن)، بابك صفر نژاد (سازدهنی)، مهرداد مهدي (آکاردئون) و ايمان قياسي و امين قياسي (پرکاشن) اعضای ارکستر سینا حجازی را به سرپرستی «داريوش بيژني» نوازنده كلارينت تشکیل می‌دهند و رضا فكري، هامون هاشمي و نسترن نفريه اعضای گروه کر هستند.
گفتنی است این کنسرت به همت موسسه «آوای دوران» و به تهیه کنندگی «رسول ترابی» برگزار خواهد شد.



منبع: ریتم نو


نویسنده: شهاب مفخمی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه