ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۸۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۵

کنسرت متفاوت رضا صادقی در اراک برگزار می‌شود

ریتم نو – کنسرت متفاوت رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ کشور به سرپرستی بهنام ابطحی در تاریخ 4 شهریور و در یک سانس در سالن طوفان اراک برگزار می شود.


این خواننده موسیقی کشورمان که هم اکنون در تدارک برگزاری کنسرت در شهرهای مختلف کشور است ، جدیدترین کنسرت خود را در شهر اراک برگزار می کند و دیداری دوباره با هواداران خود در این شهر خواهد داشت.


صادقی در این کنسرت گلچینی از محبوب ترین قطعات آلبوم های خود به همراه چند تک آهنگ منتشر شده خود را برای دوستدارانش اجرا خواهد کرد.


فاضل پیش (گیتار الکتریک و نایلون) ، میلاد مصدق (گیتار الکتریک) ، بهروز دهقانی (گیتار باس) ، مرتضی کریمی (عود) ، مجید ترکاشوند (ساکسوفون) ، رضا آذرنجات (ترومپت) ، رامین براتی (ترومبن) ، اشکان محمدیان (کیبورد) ، سهیل چرچی (کیبورد) ، احسان رنجور (ویولن) ، سعید صارمی (پرکاشن) ، ارسطو میرزایی (پرکاشن) و بهنام ابطحی (رهبر ارکستر و نوازنده درامز) اعضای ارکستر رضا صادقی را در این کنسرت تشکیل می دهند.


گفتنی است ؛ این کنسرت در یک سانس (ساعت 21:30) و به همت موسسه فرهنگی هنری نای و نی به مدیریت «مهدی کاشی» برگزار می گردد و علاقه مندان جهت تهیه بلیت می توانند از هم اکنون به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه نمایند.


 

منبع : ریتم نو

نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه