ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۰۴ آذر ۱۳۹۴

کنسرت مشترک حسین علیزاده و علیرضا قربانی

ریتم نو: پس از کنسرت‌های موفق علیزاده و قربانی با همراهی دو آنسامبل ضربانگ و هم‌آوایان ؛ حال این دو هنرمند قصد دارند برای اولین بار سه شب در تهران کنسرتی را روی صحنه ببرند.
photo_2015-11-27_00-04-32

حسین علیزاده و علیرضا قربانی با همراهی گروه هم‌آوایان و آنسامبل ضربانگ ؛ طی روزهای ششم ، هفتم و هشتم دی‌ماه در سالن برج میلاد کنسرت برگزار می‌کنند.این اولین کنسرت مشترک علیزاده و قربانی در تهران است.


علیزاده و قربانی طی یک ماه گذشته تور اروپایی کنسرت خود را برگزار کردند و این اولین همکاری مشترکشان بود.کنسرت‌های این گروه از کپنهاگ دانمارک در روز سی‌ام اکتبر (هشت آبان) آغاز می‌شد و فردای آن روز گروه در وین به روی صحنه می‌رفت.


در ادامه کنسرت‌ها ؛ یکم نوامبر (ده آبان) در شهر کلن به روی صحنه رفتند.همچنین ششم نوامبر (پانزده آبان) در فرایبورگ آلمان ، هفتم نوامبر (شانزده آبان) ، در مونشن آلمان ، هشتم نوامبر (هفده آبان) در لندن انگلستان ، دهم نوامبر (نوزده آبان) در مادرید اسپانیا ، دوازده نوامبر (بیست و یکم آبان) در روتردام هلند ، سیزده نوامبر (بیست و دوم آبان) در بروکسل بلژیک ، چهارده نوامبر (بیست و سوم آبان) در برلین آلمان و درنهایت شانزده نوامبر (بیست و پنجم آبان) در زوریخ سوییس کنسرت‌های دو آنسامبل هم‌آوایان و ضربانگ با نوازندگی تار حسین علیزاده و خوانندگی علیرضا قربانی برگزار شد.


در کنار علیزاده و قربانی ؛ پژمان حدادی ، بهنام سامانی و رضا سامانی نوازندگی پرکان را بر عهده‌دارند.همچنین جواد افشار (سنتور) ، سیامک جهانگیری (نی) ، علی بوستان (شورانگیز) و صبا علیزاده (کمانچه) نیز در این کنسرت‌ها حضور داشتند.



منبع : ریتم نو


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه