ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۰۹ مهر ۱۳۹۴

کنسرت موسیقی عرفانی یاوران در نیاوران

ریتم نو : کنسرت موسیقی عرفانی گروه " یاوران " به سرپرستی و آهنگسازی نوشین عقیقی و خوانندگی فرهاد رشیدی همزمان با عید سعید غدیر خم 10 مهر ماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود .


به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران گروه یاوران در این کنسرت قطعاتی همچون یاوران، مویه و تصنیف انتظار و باران، حضور سبز،علی عشق و سرشقایق در دستگاه چهارگاه و آواز اصفهان و همچنین تصانیف ای عاشقان ، شوق وصال ، بی تو بسر نمی شود ، عاشقانه و جان عاشق در دستگاه شور را اجرا می کنند. نوشین عقیقی آهنگساز و نوازنده در کنار استفاده از اشعار مولانا جلال الدین  بلخی در چند تصنیف از سروهای خود و هوشنگ عقیقی و فرهاد رشیدی  بهره برده است .

نوازندگان این گروه عبارتند از:معصومه احدی:همخوان،حسین محمد حسینی:نی و همخوان، پوریا جوانمیری:قیچک باس و همخوان، سهیل سان احمدی:دیوان و همخوان،اردوان عزیزی:تنبور– عود و همخوان،پونه معظمی:دف – تنبک و همخوان،فرهاد رشیدی:خواننده و نوازنده تنبور و نوشین عقیقی:دف ،تنبور و همخوان

گفتنی است کنسرت گروه یاوران جمعه دهم مهر ماه ساعت 21 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.علاقمندان جهت تهیه بلیط این برنامه می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه