ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

کنسرت نوروزی «پالت» فقط در تهران

ریتم نو: کنسرت گروه موسیقی «پالت» روز پنجم فروردین‌ماه در برج میلاد برگزار می‌شود که روزبه اسفندارمز این کنسرت را تنها اجرای نوروزی گروه اعلام کرد و از انتشار آلبوم در دی‌ماه سال آینده خبر داد.
به دليل وقت كم امیدی برای اخذ مجوز نداشتیم اما به آینده امیدواریم

+احتمال انتشار آلبوم در دی‌ماه

+مدتی تور خارج از کشور نداریم

pallet0000

 

روزبه اسفندارمز نوازنده کلارینت و سرپرست گروه «پالت» از اجرای نوروزی این گروه در تهران خبر داد و گفت: «به دليل وقت كم به‌شخصه امیدی برای اخذ مجوز نداشتم اما با تلاش‌های بسیار مجوزهای لازم صادر شد و قرار است پنجم فروردین، در قالب یک جشنواره نوروزی در برج میلاد روی صحنه برویم. در سال جدید هم مثل همیشه برای اجرا در شهرستان‌ها تلاش خواهیم کرد که امیدواریم به نتیجه برسد و بتوانیم هوادارانمان در شهرهای دیگر را هم از نزدیک ببینیم. اما تور خارج از کشور نخواهیم داشت. البته فکر می‌کنم کنسرت نوروزی ما با توجه به اوقات فراغت افراد، فرصت مناسبی باشد تا بتوانیم در تهران میزبان مخاطبانمان كه ساكن  شهرهای دیگر هستند هم باشیم.»


وی اضافه کرد: «در حال حاضر هم مشغول کار روی آلبوم جدیدمان هستیم که به‌زودی آن را خواهید شنید.»


سرپرست گروه پالت درباره اجراى پیشروی گروه گفت: «با تلاش‌هایی که برای اخذ مجوز انجام دادیم، پنجم فروردین در برج میلاد تهران کنسرت خواهیم داشت. هدف ما این بود که بتوانیم نسبت به دیگر اجراهایمان، در پرفورمنس (شیوه‌ی اجرا) تفاوتی ایجاد کنیم اما چون همه‌چیز در لحظه‌ی آخر و در عین ناامیدی به سرانجام رسید و مجوزهای لازم اخذ شد، هنوز تصمیم خاصی براى هدفمان نگرفته‌ایم. اما درصدد هستیم تا در این زمان محدود، تدبیری برای اجرایی متفاوت بی اندیشیم.»


او درباره قطعات اجرایی «پالت» در این کنسرت گفت: «درباره‌ی رپرتوار برنامه می‌توانم به قطعاتی مثل «باد ما را خواهد برد»، «تا صبح فردا»، «مثلث» و ... اشاره‌کنم.»


اسفندارمز افزود: «این تنها اجرای ما در ایام عید نوروز است و امیدواریم بعد از عید، در شهرهای دیگر نیز روی صحنه برویم. درواقع به‌شدت تلاش می‌کنیم تا بتوانیم برای اجرا در شهرستان‌ها، مجوز بگیریم. متأسفانه در این زمینه‌ها، خیلی گروه پرزوری نیستیم.(خنده)


او درباره تور کنسرت‌های خارج از کشور این گروه گفت: «قصد داریم مدتی از این کار صرف‌نظر کنیم چراکه در حال حاضر وقت زیادی را صرف ساخت آلبوم جدیدمان می‌کنیم که هنوز در مرحله‌ی آهنگسازی است. روال کار ما این است که در ابتدا کلیتی از کار را انتخاب می‌کنیم و در مراحل بعدی آن را می‌پرورانیم. به همین خاطر هنوز شعر انتخاب نکرده‌ایم. به‌هرحال امیدواریم این آلبوم دی‌ماه سال آینده منتشر شود و موردپسند مخاطبان «پالت» قرار بگیرد.»


اسفندارمز در پایان گفت: «اتفاقات خوبی در موسیقی رقم خورده که نوید روزهای خوبی را می‌دهد. از برخی رویدادها در خانه‌ی موسیقی بگیرید تا مجوز گرفتن خیلی از هنرمندان که نشان می‌دهد دست‌کم می‌خواهیم سیر صعودی و روبه جلویی داشته باشیم. آرزو دارم این اتفاق‌های خوب و مثبت که اواخر امسال رخ دادند، متوقف نشوند تا سال‌های بعد شاهد رشد بیش‌ازپیش موسیقی کشورمان باشیم.»


منبع : ریتم نو

نویسنده: فرزین پاک‌طینت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه