ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۵۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۲۵ آذر ۱۳۹۴

کنسرت گروه سون در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود

ریتم نو: گروه « سون » با دریافت مجوز از واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت ارشاد، تازه‌ترین کنسرت خود را در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌کند.
کنسرت گروه سون در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود کنسرت گروه سون در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود

گروه موسیقی «سون» که این روزها در تدارک تولید و ضبط تازه‌ترین آلبوم خود هستند با دریافت مجوز از واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی تازه‌ترین کنسرت خود را توسط موسسه فرهنگي هنري «آواي دوران» به تهيه كنندگي جناب آقای «رسول ترابي» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌کند.


در این کنسرت که طی روزهای ۱۷ و ۱۸ دی‌ماه سال جاری در ساعت‌های ۱۸:۳۰ و ۲۱:۴۵ برگزار می‌شود، گروه «سون» ضمن اجرای قطعاتی از آلبوم‌های قبلی خود به اجرای چند قطعه جدید نیز می‌پردازند.


«من بی تو میمیرم»، «خواهش»، «ستاره»، «ادعا»، «یه لحظه چشماتو ببند»، «بوی عید»، «همش به تو فکر می کنم»، «دوستت دارم» و تعدادی دیگر از آهنگ ها ازجمله قطعاتی هستند که توسط آرش قنادی، امیر قنادی و کیارش پوزشی و نوازندگان دیگر در کنسرت اجرا می شوند.


«دوست دارم» عنوان آخرین آلبوم گروه موسیقی «سون» است که مرداد سال گذشته با ارائه ۹ قطعه صوتی و ۴ نماهنگ توسط موسسه ایران گام وارد بازار موسیقی شد.


منبع: ریتم نو
نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی

برچسب ها: کنسرت سون
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه