ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۴ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۵

کنسرت گروه موسیقی «دات» به نفع انجمن بیماران سوخته برگزار می‌شود

ریتم نو – کنسرت ویژه بانوان گروه موسیقی دات به سرپرستی و خوانندگی شهره سلطانی بازیگر و کارگردان تئاتر ، سینما و تلویزیون در تاریخ 23 شهریورماه و در یک سانس و به نفع انجمن بیماران سوخته (ققنوس) در تالار وحدت برگزار می‌شود.
photo_2016-09-07_11-36-42

گروه موسیقی دات که در اواخر تیرماه برای نخستین بار و با شعار «هر زن یک قهرمان» در تالار وحدت به روی صحنه رفت ، در این کنسرت قرار است گلچینی از قطعات نوستالژیک و جدید را به اجرا دربیاورد و تمام درآمد حاصل از فروش بلیت به نفع انجمن بیماران سوخته (ققنوس) است.


طراوت باباخانلو (فلوت) ، نیاز پورمحمدلاهرودی (ویولن آلتو) ، مهتاب فتح الله نوری (گیتار آکوستیک) ، شیرین واعظی (درامز) ، سحر میرهاشمی (پرکاشن) و فروغ فضلی (رهبر ارکستر و نوازنده پیانو) به سرپرستی و خوانندگی شهره سلطانی اعضای گروه مات را در این کنسرت تشکیل می‌دهند.


گفتنی است ؛ این کنسرت در تاریخ 23 شهریورماه و در یک سانس (ساعت 15) به تهیه‌کنندگی «بهروز پناهنده» و به مدیریت اجرایی شرکت آوای مهر میهن به مدیریت کیارش حسن زاده برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند از هم‌اکنون به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه نمایند.


منبع : ریتم نو


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی


 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه