ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۰۸:۴۱ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۴

کنسرت گروه همنوازان سایه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود

ریتم نو : گروه همنوازان سایه به سرپرستی محمدامین اکبرپور و خوانندگی امیر ذاکر زاده ۲۹ مرداد در سالن خلیج‌فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

139405251656003875888333


کنسرت گروه همنوازان سایه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود


 

گروه همنوازان سایه باهدف گسترش ارتباطات و فعالیت‌های مختلف درزمینهٔ موسیقی اصیل ایرانی شکل‌گرفته است. اجرا در فرهنگسرای نیاوران نخستین کنسرت این گروه محسوب که در دو بخش برگزار می‌شود. هر دو بخش این کنسرت به بازسازی آوازهای اقبال آذر در کنار دو پیش‌درآمد از مختاری و شهنازی اختصاص خواهد داشت.

دو تصنیف «خاوران» و «عراق» از ساخته‌های امیر ذاکر زاده است که از آلبوم « هر که در این حلقه نیست » در کنار دو تصنیف مخالف و سه‌گاه از آلبوم « آتش و خاک » در این کنسرت نواخته می‌شود.

اعضای گروه همنوازان سایه عبارت‌اند از: زمان خیری نوازنده نی، محمدباقر زینالی نوازنده کمانچه، یاشار مهاجری نوازنده سنتور، سعید جلالیان نوازنده تمبک، محمدامین اکبرپور نوازنده تار و امیر ذاکر زاده خواننده.

کنسرت گروه همنوازان سایه پنج‌شنبه  29 مردادماه در سالن خلیج‌فارس فرهنگسرای نیاوران  برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت این برنامه می‌توانند به www.iranconcert.com  مراجعه کنند.

 

منبع : ریتم نو
تقویم هنری ادامه