ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۶۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۴ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۶

کنسرت گروه «گره» در برج آزادی تمدید شد

کنسرت گروه موسیقی «گره» به سرپرستی «شهروز گودرزی» که قرار بود 5 اردیبهشت در برج آزادی برگزار شود؛ به دلیل استقبال کم‌نظیر مخاطبان و فروش بلیت‌ها در کمتر از 40 دقیقه برای روز 8 اردیبهشت نیز تمدید شد.


به گزارش ریتم نو؛ گروه گره از جمله گروه‌های تازه تأسیس موسیقی است که در سبک راک فعالیت می‌کند و باگذشت مدت کمی از فعالیت خود] هواداران بسیاری را به خود جذب کرده است.


این گروه در اجرای پیش روی خود به‌جز دو قطعه که از ساخته‌های خودشان است، قطعاتی از گروه‌ها و هنرمندانی چون  Dream Theater،  Andy Timmons،  AC/DC،  Metallica،  Scorpions، Megadeth و... را نیز به سبک خودشان کاور می‌کنند.


آن‌ها در کنار کاور کردن قطعات معروف راک تاریخ جهان، قطعات اوریجینال خود را هم می‌سازند و قرار است این قطعات را به شکل یک آلبوم منتشر کنند.


اعضای گروه متشکل از شهروز گودرزی و هادی کیانی (خواننده)، سهیل زرین کلک (گیتار)، آندره خاچیکیان (گیتار الکتریک)،  محمد نیک (بیس)، نوید رهبر (کیبورد) و بهزاد اشعاریی (درامز) است.


کنسرت گروه گره به سرپرستی شهروز گودرزی و خوانندگی هادی کیانی و شهروز گودرزی 5 و 8 اردیبهشت‌، از ساعت 20:30 در سالن اصلی برج آزادی برگزار می‌شود.


گفتنی است؛ علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه بلیت این اجرا به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه