ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۳۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۹ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۵

گروه الکتروکیوت در «شب شنبه‌ها» اجرا می‌کند/ چهارمین آلبوم گروه درراه انتشار

ریتم نو – گروه الکتروکیوت از دیگر گروه‌هایی است که شنبه 9 بهمن‌ماه در سالن تئاتر مستقل تهران در شب شنبه‌ها روی صحنه می‌رود.

photo_2017-01-26_10-58-45




شب شنبه‌ها در جدیدترین تجربه‌ی فصل سوم خود شاهد اجرای سه گروه الکتروکیوت، داتیک و اکو چمبر است و پرفورمنس «زنگ‌ها برای سینما به صدا درمی‌آیند» سانس یک این برنامه به اجرا درمی‌آید.


امیر وفایی سرپرست گروه الکتروکیوت در گفتگو با وب‌سایت «ریتم نو» گفت: «ما در این کنسرت، قطعاتی از دو آلبوم آخر گروه را اجرا می‌کنیم و با توجه به زمان چهل‌دقیقه‌ای که در اختیار ما قرار داده‌شده تقریباً هفت تا هشت قطعه را به گوش مخاطبان خواهیم رساند.»


وی همچنین اضافه کرد: «حدود چهار سال است که گروه ما اجرایی نداشته و زمانی ما در آموزشگاه‌ها اجراهایی را برگزار می‌کردیم و دیده می‌شدیم اما در این چهار سال فضا بسته بود و حالا چنین فرصتی پیش‌آمده تا بتوانیم دوباره با طرفدارانمان دیدار کنیم. چون طرفداران ما دیگر کلافه شده بودند و هرروز از ما درباره اجرای گروه سؤال می‌کردند و ما دیگر نمی‌دانستیم چه پاسخی بدهیم!»


سرپرست گروه الکتروکیوت ادامه داد: «شب شنبه‌ها در وهله اول برای طرفداران ما خوب شد که بعدازاین همه‌سال بالاخره اجرای گروه را خواهند دید از طرفی هر طرفدار با خود حداقل یک همراه دارد که شاید با این سبک آشنا نباشد و به همین واسطه با سبک و گروه آشنا می‌شود. اگر ازاین‌دست اتفاق‌ها رخ دهد بسیار خوب است و امیدوارم بتوانیم از این فضاها استفاده کنیم.»


وی در پایان درباره برنامه گروه الکتروکیوت گفت: «ما تاکنون سه آلبوم داشتیم که هیچ‌کدام به‌صورت رسمی در ایران نشر داده نشده و فقط در فروشگاه‌های مجازی خارج کشور منتشرشده است و اکنون هفتاد درصد از کارهای چهارمین آلبوم گروه انجام‌شده که تصمیم داریم این آلبوم را به‌صورت مجاز و با اخذ مجوز رسمی از دفتر موسیقی روانه بازار کنیم. همچنین اقداماتی برای اجرا در سالن برج آزادی داشتیم که اگر کارها به‌خوبی پیش برود حتماً این اجرا مستقل گروه را روی صحنه خواهیم برد. ما هم همانند دیگر گروه‌ها کارهایی را انجام دادیم اما متأسفانه یکسری از آن‌ها نمی‌شود.»


مهرداد رحمانی (خواننده)، رضا غلامی (گیتار باس)، محمدرضا تتاری (درامز) و آریا نظیری (گیتار لید) اعضای گروه الکتروکیوت به سرپرستی «امیر وفایی» نوازنده گیتار الکتریک را تشکیل می‌دهند.




منبع: ریتم نو


نویسنده: مریم رفائی


عکس: آسیه میرحیدری

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه