ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۴

گروه تازه تاسیس دال در ارسباران نواخت

ریتم نو: دال از جمله گروه‌های تلفیقی است که در اولین روز اجرای گروه‌های تلفیقی در فرهنگسرای ارسباران به اجرای برنامه پرداخت. «دال» که نام خود را از واژه‌ دوستی گرفته است؛ در اجرای خود توانست هم نظر مخاطبان موسیقی پاپ را به خود جلب کند و هم آنهایی که به موسیقی تلفیقی علاقه‌مند هستند.

1ba6f013b03d3119f460bad3db0fbe5d_S





به گزارش ریتم نو به نقل از روابط عمومی سی‌ویکمین جشنواره‌ موسیقی فجر ، این گروه کار خود را با قطعه‌‌ی «آوازم را می رقصیدی» شروع کرد و در ادامه قطعه‌ی «گذر اردیبهشت» اجرا شد. خواننده‌ی این گروه قطعات خود را به شکل پاپ- سنتی به اجرا درآورد و در میان قطعات اجرایی‌اشان «گذر اردیبهشت» توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند. این قطعه ترانه‌ای عاشقانه در بستر شهر تهران بود.  پس از آن، قطعه کوتاهی با همراهی پیانو خوانده شد و نوبت به اجرای «طعم شیرین خیال» رسید. این قطعه برای فیلمی به همین نام به کارگردانی کمال تبریزی ساخته شده است.



 «بوم» با شعری در مفهوم آرزوی آرمانشهر از دیگر قطعاتی بود که دال اجرایشان کرد و پس از آن دو قطعه پرمخاطب گروه یعنی «لحظه ها را انتظارم» و «آوازم را می رقصیدی» اجرا شد. طبق اعلام قبلی قرار بود داریوش آذر برای همخوانی در قطعه آخر حضور داشته باشد که این اتفاق نیفتاد و امین هدایتی همراه با مخاطبان قسمت های داریوش را خواندند. گفتنی است این گروه سه قطعه کمتر از آنچه در بروشور ذکر شده بود اجرا کرد. همچنین اعضای گروه دال عبارتند از: آرش آذر (دودوک و بالابان)، امین هدایتی (خواننده)، شایان شکرابی (پیانو)، میلاد سعیدی (سازهای کوبه ای)، یزدان بهمنی (سازهای کوبه ای)، سالار غفاربجویی (ویلنسل)، آرین کشیشی (گیتار باس) و غزل مهدوی (ترانه سرا).



منبع: ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه