ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۴

گروه " دریای راز " سی‌ویک مرداد روی استیج نیاوران

ریتم نو : گروه بانوان " دریای راز " به سرپرستی " دریا ولیلو " در آخرین روز مردادماه و در فرهنگسرای نیاوران برای بانوان تهرانی به اجرای برنامه می‌پردازند.
 



 

 

دریای راز پیش‌ازاین در بهمن‌ماه و اردیبهشت‌ماه گذشته به همراه همین گروه به اجرای برنامه پرداخته بودند.

آنچه در ادامه خواهید خواند گفتگوی کوتاهی با " دریا ولیلو " که پس از تمرین گروهش چنددقیقه‌ای میهمان دفتر « ریتم نو » شد.

وی درباره استقبال کنسرت‌های قبلی‌اش به خبرنگار سایت «ریتم نو» گفت: «باوجود مشکلات بسیاری که داشتیم. ازآنجایی‌که این کنسرت مخصوص بانوان هست و مسائل مختلفی پیش می‌آید اما بااین‌حال استقبال خیلی خوبی از کنسرت‌های گذشته‌مان شده است.»

ولیلو درباره قطعاتی که در این کنسرت اجرا می‌شود افزود: «چند قطعه از ساخته‌های خودم هست اما ازآنجایی‌که این‌گونه کنسرت‌ها باید برای مردم همراه با تداعی خاطراتی باشد تا حضور پیدا کنند. ما چند قطعه پاپ قدیمی را به همراه چهار قطعه از ساخته‌های خودم را اجرا می‌کنیم که درمجموع حدود هفده قطعه نواخته خواهد شد.

همچنین درباره وضعیت کنسرت بانوان گفته شد: با این وضعیتی که ما داریم خیلی سخت می‌باشد کار کردن اما من همین را هم شکر می‌کنیم چراکه هشت سال به ما مجوز کنسرت پاپ ندادند اما خدا را شکر اکنون می‌توانیم برای خانم‌ها داشته باشیم.

برای این کنسرت چند قطعه‌ای حذف شد که وی درباره این موضوع توضیح داد: «پنج قطعه که مجوزشان را هم صادرشده بود، حذف شد به خاطر اینکه قطعات خارجی بودند و به ما گفتند که اجازه‌ی اجرای قطعات خارجی را نداریم.»

ولیلو درباره تهیه‌کننده کنسرت و بازگشت مالی این اجرا گفت: «تهیه‌کنندگی این کنسرت را شخصاً بر عهده‌دارم چراکه می‌خواهم همه‌چیز کامل باشد. بازگشت مالی زیادی نخواهد داشت و شخصاً هم به این موضوع فکر نمی‌کنم. اما امیدوار هستیم روزی در سالنی بزرگ‌تر اجرا داشته باشیم و همه ما را بشناسند تا بر بار مالی‌اش هم‌فکر کنیم. »

ایشان درباره حضورش در ایران و اینکه چرا برای شنیده شدن صدایش از سوی هم‌وطنانش به خارج از کشور سفر نکرده است گفت: «من ایران را خیلی دوست دارم و حتی یک‌بار هم رفتم و خواستم زندگی کنم اما نتوانستم و باز به ایران برگشتم، البته من هیچ مشکلی ندارم و فکر می‌کنیم اگر تبلیغات خوبی انجام شود، من و گروهم را بشناسند آینده خوبی خواهیم داشت اما اکنون باید زحمت بیشتری بکشم.»

دریا ولیلو در پایان صحبت‌هایش افزود: «من خیلی سختی کشیدم تا این گروه را کنار هم جمع کنم و خیلی خوشحال هستم که در حال تمرین برای کنسرت هستیم و به‌عنوان حرف آخر دوست دارم بگویم که راجع به گروه ما خیلی اطلاع‌رسانی شود چراکه استقبال خیلی خوبی از کنسرت‌هایمان شده است.»

اعضای این گروه نیز نوازنده گیتار و خواننده ( دریا ولیلو )، فلوت ( طراوت باباخانلو )، ویولن ( صدف شیخان )، ویولن‌سل ( هستی حامد سپاسی )، پیانو و کیبورد ( خزر چکاوک )، پرکاشن، دف، کاخن، تمبک ( مهرناز دبیر زاده )، درامز ( آرمینا جعفری ) و کمانچه ( مهشاد هاتف ) می‌باشند و رهبر ارکستر نیز سامان سپر است.

منبع : ریتم نو

نویسنده : شایان رسول زاده

 

darya raz (1)
تقویم هنری ادامه