ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۲۳:۲۰ - ۱۱ تير ۱۳۹۵

گروه «مات» با تفکری جدید وارد عرصه موسیقی می‌شود

ریتم نو - گروه موسیقی مات با تفکراتی جدید پا به عرصه موسیقی می‌گذارد که برخلاف جوان بودنشان از تجربه بسیار بالایی برخوردار هستند.


ریتم نو - گروه موسیقی مات با تفکراتی جدید پا به عرصه موسیقی می‌گذارد که برخلاف جوان بودنشان از تجربه بسیار بالایی برخوردار هستند.


این گروه یکی از گروه‌های جوان و نوپای موسیقی با چهار عضو است که هیچ‌کدام از این چهار نفر خواننده نیستند. شاید با خواندن این جملات فکر کنید با گروهی روبرو هستید که قرار است از آن‌ها موسیقی بی‌کلام بشنوید اما خیر ،در گروه مات برخلاف دیگر گروه‌هایی که وارد بازار موسیقی شده‌اند کار گروهی حرف اول را میزند و هدفشان شناساندن و عرضه موسیقی سالم به گوش مخاطب است .


یکی دیگر از سیاست‌های خوب این گروه ،این است که مخاطبین موسیقی به‌واسطه گروه مات صداهای جوان را خواهند شنید ،درواقع گروه مات قرار است تحت عنوان یک لیبل یا برند در جامعه موسیقی فعالیت کند.


همچنین از دیگر فعالیت‌های گروه مات می‌توانیم به ساخت تیتراژ فیلم سینمایی شروع یک پایان ، و موسیقی متن تئاتر عشق لرزه اشاره‌کنیم


یکی دیگر از ویژگی‌های گروه مات که باعث شده آثارشان از سطح بالا و خوبی برخوردار شود این است که اعضای این گروه همگی از تحصیل‌کرده‌های موسیقی هستند و برخلاف جوان بودنشان از تجربه بسیار بالایی برخوردار هستند و نگاه ویژه‌ای هم به اجرای زنده دارند و به‌زودی قرار است با ارکستر بزرگی بر روی صحنه بروند.


اعضای تشکیل‌دهنده گروه مات عبارت‌اند از : علی محمدشاهی ،بهنام خطیبی، فریان اکبر نژاد و سهیل ابراهیم پور  که در آینده‌ای نزدیک ، اخبار بیشتر و اتفاقات خاص دیگری را از گروه مات خواهید شنید.


منبع: ریتم نو

برچسب ها: گروه مات مات
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه