ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۲۷ تير ۱۳۹۵

گروه موسیقی دانوش روی صحنه رفت

ریتم نو – گروه موسیقی دانوش به نفع انجمن حمایت از بیماران مبتلا به دیستروفی عضلانی در تالار اندیشه روی صحنه رفت.
ritmeno-concert4

گروه موسیقی دانوش به سرپرستی امیرحسین طریقت و آهنگسازی امیر همتیان و با صدای حمیدرضا محمد یوسفی جمعه ۲۵‌ تیرماه در تالار اندیشه به نفع انجمن حمایت از بیماران مبتلا به دیستروفی عضلانی ، همراه با استقبال بی‌نظیر مردم و با حضور جمعی از هنرمندان به روی صحنه رفت و با اجرای تصنیف‌های نام‌آشنای ایرانی و بعضی از کارهای نوازنده و آهنگساز مبتلا به دیستروفی عضلانی امیر همتیان به کار‌ خود پایان داد.


طی اجرای گروه دانوش امیرحسین طریقت که سرپرستی گروه را بر عهده داشت به روی صحنه آمد و با تک‌نوازی تنبک شروع به هنرنمایی ‌نمود و در ادامه طی چند قطعه گروه‌ را همراهی نمود . از مهمانان حاضر در کنسرت می‌توان به استاد میلاد کیایی ، جمشید گرگین ، رضا ژاله ، رضا ایرانمنش ، مهدیه محمدخانی ، سوگل طهماسبی و ... اشاره کرد .


پس از اتمام برنامه امیرحسین طریقت ‌که پیش‌ازاین سابقه برگزاری چندین کنسرت به نفع بیماران مبتلا به دیستروفی را در کارنامه خود داشت از سوی مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به دیستروفی به سمت سفیر انجمن منصوب شد و از زحمات وی برای معرفی و حمایت از این بیماری تقدیر و تشکر گردید .


امیرحسین طریقت از سال ۱۳۹۰ تاکنون با اجرای چندین کنسرت توسط گروه طریقت ، ارکستر بزرگ داتا و گروه دانوش سعی بر معرفی و حمایت از این بیماری داشته و با اختصاص دادن عواید فروش تمامی آلبوم ها و کنسرت‌ها به انجمن حمایت از بیماران‌ مبتلا به دیستروفی به رسالت هنری خود عمل کرده ، در پایان چندخطی را از زبان امیرحسین طریقت می‌خوانیم .


"من در سال ۹۰ بعد از آشنایی با انجمن دیستروفی تصمیم به حمایت همه‌جانبه و انجام وظیفه انسانی خودم گرفتم و پس از اجرای گروه طریقت به نفع بیماران دیستروفی شروع به تشکیل ارکستر داتا کردم که در سال ۹۱‌ به مدت ۳ شب در تالار اندیشه به روی صحنه رفت و پس از دوباره در اواخر سال ۹۳ ارکستر داتا را تشکیل دادم و در سال ۹۴ در تالار اریکه ایرانیان به اجرا پرداختیم و مجدداً در سال ۹۵ به مدت دو شب با ارکستر داتا به روی صحنه رفتیم که در کل این ادوار تمامی عواید فروش‌های ما به نفع انجمن بود و هم‌اکنون تنها هدف من به‌عنوان هنرمند کمک به شناخته شدن و تلاش برای تشویق مردم به حمایت از بیماران مبتلا به دیستروفی و عمل کردن به وظیفه انسانی خودمان هست ."



منبع: ریتم نو


عکس: استودیو اخوان

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه