ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۳۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۳۱ تير ۱۳۹۵

گروه موسیقی راش در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود

ریتم نو – تازه‌ترین کنسرت گروه موسیقی راش به سرپرستی محمد لامعی ، در تاریخ 6 مرداد و در یک سانس در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

photo_2016-07-21_02-39-25




این گروه که تمرکز خود را بر روی اجرای قطعات آمریکای لاتین به‌خصوص موسیقی تانگوی آرژانتینی معطوف کرده است و تاکنون کنسرت‌ها و برنامه‌های متعددی در سفارت آلمان ، خانه هنرمندان ایران ، سالن رودکی و برج میلاد برگزار کرده است ، در این اجرا گلچینی از آثار خود را اجرا خواهند کرد.


گروه موسیقی راش در این اجرا قطعاتی از قبیل volver preparense ، oblivion ، elchoclo ، Tango Dance و ... را برای هواداران خود به اجرا درمی‌آورند.


نوازندگان این گروه را محمد لامعی (سرپرست و نوازنده گیتار کلاسیک) ، آرش شفائی (ویولن) ، سینا لطیف پور (پرکاشن) ، پوریا گوران (کاخن) ، فرزان فلک دهی (تنظیم‌کننده و نوازنده ویولن سل) ، اردشیر همتی (تنظیم‌کننده و نوازنده گیتار کلاسیک) ، محمد اسدی (گیتار باس) ، شمیم کیانی (ابوا) و مرتضی حریریان (ویولن سل) تشکیل می‌دهند.


گفتنی است ؛ این کنسرت در تاریخ 6 مردادماه و در یک سانس (ساعت 21) در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه و رزرو بلیت می‌توانند از هم‌اکنون به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه نمایند.



منبع : ریتم نو


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه