ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۴۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۴ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۵

مشکی پوشان گرمای جنوب را به سالن میلاد آوردند

ریتم نو – تازه‌ترین کنسرت رضا صادقی خواننده مشکی پوش موسیقی پاپ کشور با ارکستری جدید به رهبری بهنام ابطحی ، شامگاه چهارشنبه 13 مردادماه و در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران و با حضور پرشور هواداران برگزار شد.


ریتم نو – تازه‌ترین کنسرت رضا صادقی خواننده مشکی پوش موسیقی پاپ کشور با ارکستری جدید به رهبری بهنام ابطحی ، شامگاه چهارشنبه 13 مردادماه و در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران و با حضور پرشور هواداران برگزار شد.


رضا صادقی در این کنسرت که با استقبال بی‌نظیر هواداران همراه بود ، گلچینی از قطعات آلبوم‌های گذشته خود به همراه چند تک آهنگ منتشرشده خود را برای هوادارانش اجرا کرد و شبی به‌یادماندنی را برایشان رقم زد.


در ابتدا و پس از پر شدن صندلی‌ها، چراغ‌های سالن خاموش شد و اعضای ارکستر با تشویق هواداران به روی استیج آمدند و با کوک‌کردن سازهایشان ، قطعه «کلافه» را نواختند و سپس رضا صادقی در میان تشویق‌های بی‌امان هواداران به روی استیج آمد و روی نیمکتی که در وسط استیج قرارگرفته بود ، نشست و این قطعه را با تسلط کامل اجرا کرد.


رضا صادقی بعد از اجرای این قطعه و در پاسخ به استقبال و توجه حاضرین در سالن ، ضمن خوشامدگویی به حضار گفت : « بعدازاین همه سن و سال ، هنوز برای هر اجرا همان هیجان روز اول رادارم و هنوز هم همان عشق رادارم نسبت به مردمانی که همیشه به من عشق ورزیدند.»


صادقی طبق رسم همیشگی اجراهایش ، از شهدا ، جانبازان، پدر و مادرها و نیز از هنرمندانی چون ناصر عبدالهی ، مرتضی پاشایی و حبیب محبیان یادکرد و از حاضرین خواست که بایستند و این عزیزان را تشویق کنند.


سپس رضا صادقی قطعه «بانوی من» را اجرا و این آهنگ را به‌تمامی بانوان تقدیم کرد و بلافاصله قطعه «بغض دوباره» اجرا شد و بعد از اجرای این قطعه ، صادقی گفت : « من همیشه گفتم در سالنی که ما باهم هستیم و کنسرت اجرا می‌کنیم ، انتهای کنسرت باید سقف سالن دچار مشکل شود و این باانرژی شما اتفاق می‌افتد.» سپس هواداران یک‌صدا صادقی را تشویق کردند و این خواننده هم در جواب محبت‌های آنان ، گفت : « من چقدر خوشبختم که شما رادارم.»


"شونه به شونه" ، "بخند" و "احساس رویایی" قطعات دیگری بود که اجرا شد. سپس نوبت به اجرای قطعه محبوب و ماندگار «مشکی» رسید و در ابتدا صادقی یک قسمت از این قطعه را بدون ارکستر و با همراهی هواداران خواند و سپس اعضای ارکستر این قطعه را با تنظیم جدید اجرا کردند و هنرنمایی سعید صارمی (پرکاشن) در هنگام اجرای این قطعه ، از نکات جالب‌توجه این کنسرت بود.


پس از اجرای این قطعه ، صادقی گفت : « یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌هایی که خدا در کنار دوستی با شما به من داده این است که اهل جنوب و شهر بندرعباس هستم.از تمام اتفاقات زیادی مثل مردمان جنوب ، دریای جنوب و حال خوب جنوب ، من در کنارم یک دوست بسیار عزیز و قدیمی جنوبی دارم که می‌تواند با صدای سازش به شما تمام احساس مردم خوب جنوب را منتقل کند.» سپس با هنرنمایی مرتضی کریمی (عود) ، قطعه بندری «ولی نبو» اجرا شد.


قطعه «عاشقتم» قطعه بعدی بود که اجرا شد و در هنگام اجرای این قطعه ، صادقی از هواداران درخواست کرد تا با نور تلفن‌های همراه خود سالن را ستاره بارون کنند.


رضا صادقی در ادامه کنسرت قطعات بی قرارتم ، می خوامت ، وقتی تو نیستی ، شب بارونی ، ادعا ، وایسا دنیا ، کفش آهنی و چقدر دوست دارم خدا را اجرا کرد.


در اواخر کنسرت و پس از معرفی اعضای ارکستر توسط رضا صادقی ، بهنام ابطحی (درامز) به تک‌نوازی پرداخت که مورد تشویق هواداران قرار گرفت.


شراره رخام ، علی تونکو و محمد عابدینی ازجمله مهمانان سانس دوم این کنسرت بودند.


فاضل پیش (گیتار الکتریک و نایلون) ، میلاد مصدق (گیتار الکتریک) ، بهروز دهقانی (گیتار باس) ، مرتضی کریمی (عود) ، مجید ترکاشوند (ساکسوفن) ، رضا آذرنجات (ترومپت) ، رامین براتی (ترومبون) ، اشکان محمدیان (کیبورد) ، سهیل چرچی (کیبورد) ، احسان رنجور (ویولن) ، سعید صارمی (پرکاشن) ، ارسطو میرزایی (پرکاشن) و بهنام ابطحی (رهبر ارکستر و نوازنده درامز) اعضای ارکستر رضا صادقی در این کنسرت را تشکیل دادند. همچنین امیرحسین ساوچی ، محمد گلزار و محمدحسین آقایی زاده اعضای گروه کر را تشکیل دادند.


گفتنی است ؛ این کنسرت به همت موسسه «آوای هنر» به مدیریت «محمد جلیل پور» برگزار شد.



منبع : ریتم نو


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی


عکس: امین باقری


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه