ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

تور کنسرت های رستمی از تهران آغاز شد / منتظر سورپرایز باشید

ریتم نو : امین رستمی این روزها به همراه گروه خود به رهبری پاشا یثربی مشغول تمرین برای کنسرت 15 شهریور ماه است. این کنسرت در یک سانس در سالن میلاد نمایشگاه برگزار خواهد شد.


 

ریتم نو : امین رستمی این روزها به همراه گروه خود به رهبری پاشا یثربی مشغول تمرین برای کنسرت 15 شهریور ماه است.
این کنسرت در یک سانس در سالن میلاد نمایشگاه برگزار خواهد شد.


آقایان تورج توسلی نیا ، آرش فاتح ، احسان شفیعی ، علیرضا مهدی زاده ، بهروز دهقانی ، علیرضا زارع ، ادوارد دنیل زاده از اعضای گروه امین رستمی هستند.

تیم خبری ریتم نو در تمرین گروه امین رستمی حاضر شد ،
حمیدرضا حسینخان مدیر برنامه های امین رستمی درخصوص قطعاتی که در کنسرت تهران اجرا خواهد شد به خبرنگار ریتم نو گفت : قطعاتی از آلبوم "۶" اجرا خواهد شد به علاوه تک ترک های امین رستمی که با استقبال خوبی به ویژه در کنسرت های گذشته هم همراه بوده است ازجمله بارون ، دلم گرفته ، هوام تویی ، بی هوا ، انقد تورو دوست دارم و ...
حسینخان در این مورد اضافه کرد : همه ی قطعاتی که اجرا میکنیم منتشر شده اند و قطعه ای وجود ندارد که برای هواداران جدید باشد اما دو قطعه منتشر شده اخیر امین رستمی هم که با استقبال خوبی همراه بوده قطعا اجرا میشوند.
حمیدرضا حسینخان در مورد فاصله زمانی طولانی بین کنسرت ها گفت: امین رستمی حدود یک سال کم کار شده بود اما با شروع مجدد از آغاز امسال کنسرت های موفقی برگزار کردیم، متاسفانه اخیرا مجوز گرفتن کنسرت ها با مشکلات بیشتری نسبت به قبل مواجه شده است ، تور کنسرت های امین رستمی را آغاز کردیم اگر با مشکلات عدم اخذ مجوز روبه رو نشویم به پس از تهران به شهر های دیگر هم خواهیم رفت و اجرا میکنیم.
همچنین مدیر برنامه های امین رستمی خبر از سورپرایز ویژه ای داد که برای کنسرت شهریور ماه تهران در نظر گرفتند و گفت : درحال حاضر مشغول طراحی این سورپرایز خاص هستیم که هواداران امین رستمی در سالن میلاد نمایشگاه شاهد آن خواهند بود.

شایان ذکر است که علاقه مندان میتوانند از طریق وبسایت www.iranconcert.com اقدام به تهیه بلیط این کنسرت بکنند.

در ادامه میتوانید تماشاگر تصاویر این تمرین این گروه از نگاه دوربین امین باقری باشید.

 

 

 

نویسنده : حامد سلگی
تقویم هنری ادامه