ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۶ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۴

گزارش از کنسرت مردادماه گروه سون / شبی که با خاطره‌ها آغاز و با خاطره‌ها به پایان رسید

ریتم نو : چهاردهم مردادماه سال جاری « گروه سون » در شبی که با خاطره‌ها آغاز و با خاطرها به پایان رسید در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به روی صحنه‌ی اجرا رفتند.


 

 

در ابتدا آهنگ « یه راهی پیش روم بذار » اجرا شد تا بعد از آن « آرش قنادی » به مهمان حاضر در کنسرت خیرمقدم بگوید و اضافه کند امیدوارم در ادامه‌ی این کنسرت شب خوبی را برایتان رقم بزنیم.

در مرحله‌ی بعد گروه مذکور در کنار اجرای آهنگ‌هایی چون  « همش به تو فکر می‌کنم »، « خواهش »، « نرو خواهش می‌کنم » « زمانه »، « بی تو می‌میرم »، « ادعا »و.. قطعه‌ی «باور» و ترانه‌ای جدید که هنوز تنظیم نهایتش انجام‌نشده را اجرا کردند.

 

گروه سون همچنین با اجرای  آهنگ‌های چون  « ستاره » باعث تداعی خاطرات مخاطبان خود گشتند .

آن‌ها در خصوص  قطعه‌ی مذکور ،افزودند حدود هشت سال پیش که این قطعه را ساختیم به این سطح از محبوبیت نزد مخاطبان نرسیده بودیم ولی با انتشار قطعاتی این‌چنینی کم‌کم دریافتیم که مخاطبان خود را پیدا کردیم مخاطبانی که نه‌تنها پیش آن‌ها معروف هستیم بلکه محبوب نیز هستیم زیرا برای مردم می‌نوازیم و برای مردم می‌خوانیم در حال حاضر این قطعه یکی از افتخارآمیزترین قطعات گروه ما است چون مردم آن را زمزمه می‌کنند  .

در همین راستا راجع  به قطعه‌ی « واست می‌میرم» گفتند روزهای اول فعالیتمان که این آهنگ را ساختیم باورمان نمی‌شد بااین‌همه استقبال از سمت مردم روبه‌رو شود به‌نحوی‌که وقتی صدای خود را در اتومبیل‌ها می‌شنیدیم ازیک‌طرف تعجب ما برانگیخته می‌شد و از طرف دیگر به خود می‌بالیدیم که کسانی هستند ما را گوش می‌دهند و دوست دارند به لطف خدا عده‌ی کمی هم نبودند

با نزدیک شدن به پایان کنسرت بیشتر حضار این انتظار را داشتند که قطعه‌ی « دوست دارم » اجرا شود این امر پس از معرفی اعضای گروه و با نواختن بخش کوچکی از آهنگ و استقبال و هیجان طرفداران به انجام رسید این هیجان به نحوی در سالن موج می‌زد که طرفداران  حتی بعد از به اتمام رسیدن کنسرت نیز خواننده‌های محبوب خود را  تشویق می‌کردند

در پایان نیز آهنگ « دوست دارم » را اجرا کردند که قبل از اجرای این قطعه، «آرش قنادی» افزود: «این قطعه یکی از پرطرفدارترین آهنگی‌هایی است که مخاطبان ما مورد لطف و مهر خود قراردادند.

وی همچنین در خصوص شعر این آهنگ بیان کرد: باید بگویم این شعر به شخص خاصی تعلق ندارد اعضای گروه سون آن را با همکاری هم نوشتند درنهایت این اثر متعلق به مردم است.

 

منبع : ریتم نو

نویسنده: فرزین پاک‌طینت
تقویم هنری ادامه