ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۴۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵

گزارش متنی و تصویری از تمرین کنسرت «حمید عسکری»

ریتم نو: حمید عسکری که ششمین آلبوم رسمی خود با عنوان «دیوونه وار» را در آخرین روز فروردین‌ماه امسال روانه بازار موسیقی کشور کرد؛  این روزها مشغول تمرین و برگزاری تور کنسرت‌های این آلبوم در سراسر ایران است و در چهارم خردادماه با هواداران تهرانی خود دیدار می‌کند.

حمید عسگری (1)




کنسرت تهران حمید عسکری روز چهارم خردادماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران و در دو سانس به همت شرکت فرهنگی هنری «سل فا» برگزار می‌شود.


این در حالی است که عسکری در ترکیب ارکستر خود، تغییراتی داشته و اجرایش را به همراه ارکستری به رهبری «مهران خالصی» و با تنظیم جدید روی صحنه می‌برد و منتخبی از قطعات گذشته خود را به همراه قطعاتی از آلبوم «دیوونه وار» اجرا می‌کند.


امین قمی نژاد (درامز)، مهدی قاسمی (گیتار باس)، فرهاد بهبهانی (گیتار نایلون)، سعید صارمی (پرکاشن)، میلاد عالمی (ویولن)، اشکان پویانیان (کیبورد دو و بک وکال)، و محمدعلی نصری ( گیتار الکتریک) اعضای ارکستر حمید عسکری را تشکیل می‌دهند.


گفتنی است؛ بلیت‌فروشی کنسرت 4 خردادماه حمید عسکری آغازشده و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سامانه اینترنتی ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه نمایند.



منبع: ریتم نو


نویسنده: مریم رفایی


عکس: امین باقری

برچسب ها: کنسرت حمید عسکری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه