ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۲۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۲ - ۲۱ تير ۱۳۹۵

گزارش متنی و تصویری از تمرین کنسرت گروه موسیقی « دات »

ریتم نو – کنسرت ویژه بانوان گروه موسیقی « دات » به سرپرستی و خوانندگی شهره سلطانی بازیگر و کارگردان تئاتر ، سینما و تلویزیون در تاریخ های 30 و 31 تیر ماه و در یک سانس در تالار وحدت برگزار می شود.


در این کنسرت که اولین کنسرت رسمی <<شهره سلطانی>> محسوب می شود ، این هنرمند 12 قطعه را اجرا خواهد کرد که دو قطعه آن نوستالژِیک و دیگر قطعات جدید هستند.

شهره سلطانی در کنار بازیگری و کارگردانی ، نوازنده تخصصی ساز سنتور و پیانو است و سال ها قبل ، ردیف آوازی را نزد هنگامه اخوان آموزش دیده است.همچنین این هنرمند فارغ التحصیل هنرستان و دانشکده هنر و معماری در رشته موسیقی است و تحت نظر اساتیدی همچون فرهاد فخرالدینی ، دکتر ریاحی پور ، دکتر محممد سریر و پرویز مشکاتیان موسیقی را آموخته است.

فروغ فضلی (پیانو) ، طراوت باباخانلو (فلوت) ، نیاز پورمحمد علی لاهوردی (ویولن آلتو) ، مهتاب فتح اله نوری (گیتار آکوستیک) ، آرمیتا سلیمی (گیتار باس) ، شیرین واعظی (درامز) و سحر میرهاشمی (پرکاشن) اعضای گروه دات را تشکیل می دهند.همچنین امیر کارخانه وظیفه تنظیم قطعات را برعهده دارد.

گفتنی است ؛ این کنسرت به تهیه کنندگی <<بهروز پناهنده>> برگزار می شود و علاقه مندان جهت تهیه بلیت می توانند به سامانه فروش www.tik8.com مراجعه نمایند.

تیم خبری <<ریتم نو>> سری به محل تمرین کنسرت گروه <<دات>> زد و شما می توانید در ادامه بیننده چند سکانس از نگاه دوربین <<دنیا گردینی>> باشید.

 

 



منبع : ریتم نو
نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی
عکاس : دنیا گردینی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه