ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۴


ریتم نو : بابک جهانبخش خواننده با احساس و محبوب کشورمان پس از انتشار آخرین آلبوم خود به نام " مدار بی قراری " و کنسرت های متعدد و اجراهای بی نظیر خود در تهران و شهرستانها با تک آهنگ های متفاوت خود همچنان یکی از پرکارترین خوانندگان موسیقی پاپ کشور است . وی پس از انتشار آهنگ های " صدای عشق " ، " فراموش کردم " ، " ریمیکس دریا " ، " سکوت " و " طهران " کنسرت های متعددی را در شهرهایی مثل اهواز ، بوشهر و بندرعباس برگزار کرد که مثل همیشه با استقبال قابل توجهی مواجه شد.

جهانبخش پس از اجرا در این شهر ها 29 و 30 مرداد در 4 سانس در تهران به روی صحنه رفت تا با هواداران خود در پایتخت نیز دیدار تازه کند.
پس از چند بار پخش تیزر آلبوم "تا نفس هست" از شهرام شکوهی که اخیرا منتشر شده و تبلیغات شرکت اکسیرنوین ایلیار خسروی نوازنده درامز گروه شروع به تک نوازی کرد ،پس از لحظاتی مسعود همایونی نیز به روی صحنه آمد.
"طهران" اولین اجرای بابک باعث شد خلاقیت های بابک و گروهش در اجرای قطعه آغازین باز هم رخ نمایی کند و نوید اجرایی فوق العاده را به هواداران او دهد.
دومین اجرای بابک تک آهنگ " صدای عشق" بود که از آهنگ های بسیار پر مخاطب و متفاوت بابک به شمار می آمد.همخوانی حاضرین در اجرای این آهنگ بسیار قابل توجه بود.
در ادامه بابک با اشاره به گرم بودن هوا وکم بودن اکسیژن توصیف جالبی در معرفی آهنگ بعد داشت و با این مقدمه آهنگ " اکسیژن" را اجرا کرد.
پس از این اجرا نوبت به آهنگ "حواست نیست" با هنرنمایی مسعود همایونی ، کسرا خدیور و رضا تاجبخش رسید.اجرای فوق العاده این آهنگ حال و هوای خاصی را در سالن حاکم کرد.
میکس آهنگهای "ای دل" و "دوست دارم" آغاز متفاوتی داشت.هنر رضا تاجبخش و در ادامه آن سولو بیس بابک ریاحی پور مکمل اجرای بی نظیر بابک و دیگر اعضای گروه شد.
پس از آن بابک آهنگ های " تو چشمای منی" و "مدار بی قراری" را اجرا کرد.
آهنگ "چی شده" اولین کار بابک پاییز امسال 10 ساله می شود ،کاری که هیچ وقت از ست لیست اجرایی او حذف نمی شود.اجرای بی نظیر این آهنگ همیشه جزء بخش های خاص کنسرت های بابک به شمار می آید.
در ادامه بابک با یاد کردن "رضا صادقی" و همچنین مرحوم "مرتضی پاشایی" آهنگ خاطره ساز "منوبارون" را اجرا کرد.
اجرای "منو نگاه کن" پر مخاطب ترین آهنگ آلبوم اکسیژن با ریتم متفاوت و جنوبی آن زیبایی برنامه را دو چندان کرد.
تک آهنگ "سکوت" و "برف" که به قول بابک آهنگی برای تمام فصول شده و نیز قطعات "عاشقتر" ( از آلبوم مدار بی قراری) ، تک آهنگ "فراموش کردم" و نیز آهنگ " ایده آل" (که سانس دوم 30 مرداد به خاطر درخواست های مکرر حاضرین ،آهنگ "راز" جایگزین آن شد ) نیز به زیبایی اجرا شدند.
پایان بخش اجرای خاطره انگیز بابک اجرای "ریمیکس دریا" بود.

مهمانان ویژه این برنامه :


دانیال حکیمی ، محمد رضا عقیلی ، مهران هادیان ، پیام هوشمند ، شاهد صادق پور ، مانی جهانتاب ، سعید عسگری ، رامین هاشمی ، علیرام نورائی ، مهدی صفایی ، امیر مسعود میردامادی ، بابک صحرایی ، میلاد اکبری و جواد عزتی بودند.
نوازندگان گروه بابک را : رضا تاجبخش (پیانو و رهبر ارکستر) ، مسعود همایونی (گیتار الکتریک) ، بابک ریاحی پور ( گیتار بیس و سرپرست گروه) ، کسرا خدیور ( ویولن) ، مهران فرشباف ( پرکاشن) ، ایلیار خسروی ( درامز و جمبی) ، بهنام حکیم ( بوزوکی و گیتار اسپانیش) ، انوشیروان تقوی (کیبورد و همخوان) تشکیل می دادند.

منبع : ریتم نو

نویسنده : مهدی زمانی 

عکس : امین رجبی
تقویم هنری ادامه