ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۸۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۵

«یه مشت حرف» گروه «آویستا» رونمایی شد

 ریتم نو: نخستین آلبوم رسمی گروه آویستا با عنوان یه مشت حرف عصر روز یکشنبه شانزدهم خردادماه در شهر کتاب «بوک لند» رونمایی شد.


آیدین گرجی، اشکان اشتری، نیما آرمانفر و آریا نیکوکار اعضای گروه آویستا که در ابتدای راه و انتشار نخستین آلبوم رسمی‌شان توانستند مخاطبان زیادی را جذب کنند عصر روز یکشنبه میزبان مخاطبان خود بودند و به گرفتن عکس یادگاری و امضای آلبوم پرداختند.


این مراسم که با استقبال خوبی روبرو بود، مهمانانی چون كاوه آفاق، مائده طهماسبي، محمدرضا شيرخانلو و آراز تروسيان داشت که حضور یاس به‌عنوان مهمان توجه بیشتری را نسبت به این مراسم جلب کرد و چند دقیقه بعد از ورود یاس به مراسم رونمایی گروه آویستا، تمام صفحات مجازی از حضور این خواننده زیرزمینی در یک مراسم رسمی خبر دادند.


آلبوم « یه مشت حرف » دارای 11 قطعه به نام‌های اون دیگه نیست، من عاشقم، یادگاری، وقت رفتن، وداع تلخ، منو از فردا نترسون، من نمی تونم، حرفای قلب من، کابوس، یه مشت حرف و اینم از آخر است که آهنگسازی و ترانه‌سرایی تمام قطعات را اعضای گروه عهده‌دار بودند و در بخش تنظیم چهره‌هایی چون امیر میلاد نیکزاد، سعید انصار، هومن آزما، حامد شمس حضورداشته‌اند.


به قول آویستایی ها؛ آلبوم «یه مشت حرف» حال جوانان را خوب می‌کند و با آثار روز دنیا در ارتباط است البته باید ببینیم در چند ماه آینده مخاطبان این گروه نیز این نظر را دارند یا خیر!


گفتنی است نخستین آلبوم گروه «آویستا» به تهیه‌کنندگی «دیبا فروزان»، مدیریت اجرایی «مهدی میرزا باقریان» از سوی پخش دنیای هنر صبح روز سه‌شنبه چهارم خردادماه روانه بازار موسیقی کشور شد.




منبع: ریتم نو


نویسنده: مریم رفایی


 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه