ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۲۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۲۷ تير ۱۳۹۵

یک آلبوم و 9 خواننده / سراب را رایگان دانلود کنید

ریتم نو - آلبوم سفارشی سراب از شرکت آوای مهر میهن امروز یکشنبه 27 تیرماه منتشر شد.

Sarab Album (1)




کیارش حسن‌زاده تهیه‌کننده شرکت آوای مهر میهن درباره این کار گفت: آلبوم "سراب" یک کار گروهی به تهیه‌کنندگی شرکت آوای مهر میهن و با حمایت ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری است. این آلبوم چند ماه پیش به ‌صورت رایگان وارد بازار شد و اکنون برای دانلود رایگان در اینترنت پخش شده است.


وی افزود: این آلبوم شامل 9 قطعه به خوانندگی بنده، شهاب بخارایی، عارف محمدی، اشکان ملک‌زاده، میثاق راد، علی ملک پور، محسن نیکبخت، فرهاد دهقان و احسان عمادی با آهنگسازی کیارش حسن‌زاده، میثاق راد، علی ملک پور و اشکان ملک‌زاده ترانه‌های عبدالجبار کاکایی، مهتاب رخصتی، سارا بالو، آوازه مهدی‌پور و سحران راشد، محمدرضا مهرپویا و امید روزبه است.


حسن‌زاده ادامه داد: تنظیم قطعات این آلبوم را اشکان ملک‌زاده، علی ملک‌پور و مهدی سفیدگر عهده‌دار بودند و میکس و مسترینگ را من، اشکان ملک‌زاده و علی ملک‌پور انجام دادیم.


او در پایان گفت: آلبوم سراب به عنوان یک کار فرهنگی و اجتماعی تولید شده و از نظر محتوا از زوایای جدید به معضلات اعتیاد پرداخته است. این آلبوم از نظر آهنگسازی و نوع ریتم‌ها و تنظیم به‌روز است و شنیدن آن به همه جوانان و همین‌طور خانواده‌ها توصیه می‌شود.






منبع : ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه