ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۲۳:۱۳ - ۱۳ دی ۱۳۹۴

ناصر چشم آذر در برج میلاد به روی صحنه می رود

ریتم نو : ناصر چشم آذر آهنگساز مطرح کشورمان که مهرماه امسال پس از سه دهه روی صحنه رفته بود، این بار در برج میلاد کنسرت خواهد داد.
ناصر چشم آذر در برج میلاد به روی صحنه می رود ناصر چشم آذر در برج میلاد به روی صحنه می رود

ناصر چشم آذر آهنگساز پیشکسوت موسیقی کشورمان بعد از سال ها دوری از اجرای زنده آثار موسیقایی، سرانجام یکشنبه شب ۱۹ مهر ماه طلسم ۳۰ ساله خود را شکست و در یک کنسرت که با حضور گروه کر «نامیرا» و تعدادی از نوازندگان مطرح در تالار وحدت برگزار شد، بخش هایی از آثارش را در چهار بخش به مخاطبان عرضه کرد.

حال این آهنگساز و نوازنده قرار است این بار در برج میلاد روی صحنه برود. این اجرا در روز جمعه هجدهم دی ماه از ساعت 18 برگزار خواهد شد.

چشم آذر در این اجرا تصمیم دارد، علاوه بر «باران عشق»، قطعات جدید دیگری را نیز به رپرتوار اجرایی اش اضافه کند؛ از جمله چندین قطعه از کارهای قدیمی، موسیقی فیلم ها و قطعاتی که بعد از انقلاب ساخته است.

اجرای قبلی ناصر چشم آذر با استقبال بسیار جالبی از سوی مخاطبان موسیقی مواجه شد و تمامی بلیت های آن اجرا به فروش رفت؛ به دلیل همین استقبال، بسیاری نتوانستند ناصر چشم آذر را بعد از مدت ها روی صحنه ببیند. این آهنگساز نیز به همین خاطر کنسرت قبلی اش را در روز جمعه 18 دی ماه در مرکز همایش های برج میلاد تهران تکرار خواهد کرد.

 

منبع : ریتم نو
نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه