ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۰۴:۰۲ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۴

بابک جهانبخش و سامان جلیلی بهمن ماه به روی استیج تهران میروند

ریتم نو : کنسرت بابک جهانبخش برای یک شب دیگر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی پایتخت تمدید شد.


این خواننده موسیقی پاپ که روزهای بیست و چهارم و بیست و پنجم دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به روی صحنه رفته بود ، با توجه به استقبال کم نظیر هواداران در روز دوازدهم بهمن ماه در دو سانس هم میزبان علاقه مندان به موسیقی خواهد بود.

بابک جهانبخش در این کنسرت قطعات مختلفی از آلبوم های « من و بارون » ، « اکسیژن » ، « مدار بی قراری » و همچنین گلچینی از تک آهنگ های منتشر شده خود را برای هوادارانش اجرا خواهد کرد و به گفته خودش قطعا تک آهنگ جدید خود که به زودی منتشر خواهد شد را در این کنسرت به همراه تغییرات ویژه اجرا خواهد کرد.

بابک جهانبخش همچنین در ادامه تور کنسرت های خود روزهای چهارم و پنجم بهمن ماه در تبریز و شانزدهم بهمن برای اولین بار در شهرکرد به دیدار هوادارانش خواهد رفت.

کنسرت بابک جهانبخش با همت شرکت اکسیر نوین به مدیریت محمدرضا خانزاده برگزار می شود و علاقه مندان برای تهیه بلیت می توانند به سایت اکسیر نوین مراجعه کنند.

 


این خواننده موفق کشور پس از وقفه ای چند ماهه بار دیگر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی میزبان هواداران خود در پایتخت خواهد بود.

سامان جلیلی در این کنسرت گلچینی از محبوب ترین قطعات آلبوم « پرتگاه » به همراه چند تک آهنگ منتشر شده خود را برای دوستدارانش اجرا خواهد کرد.

گفتنی است ؛ این کنسرت در دو سانس و به همت شرکت اکسیر نوین با مدیریت محمدرضا خانزاده برگزار می شود و علاقه مندان برای تهیه بلیت می توانند به سایت اکسیر نوین مراجعه کنند.

 

منبع : ریتم نو
نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه