ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۹۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۴

مهدی یراحی با آخرین اسیر روی صحنه رفت/ امپراطور از خاک شهرش خواند

ریتم نو : کنسرت « مهدی یراحی » جمعه دوم بهمن‌ماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.
مهدی یراحی با آخرین اسیر روی صحنه رفت/ امپراطور از خاک شهرش خواند مهدی یراحی با آخرین اسیر روی صحنه رفت/ امپراطور از خاک شهرش خواند

مهمان‌های زیادی چون « محمد علیزاده » ،« حمید صفت » ، « روزبه بمانی » ، « مهران غفوریان » ، « احسان علیخانی » ، « افشین پیروانی » ، « رضا رشید پور » ، « شیث رضایی » ، « دانیال عبادی » و... حضور داشتند .به نظر می‌رسید از معدود دفعاتی است که معرفی مهمانان برای حاضرین در سالن جذابیت دارد به‌طوری‌که بعد از اعلام اسم بعضی از مهمانان حاضر در جلسه،مخاطبان «یراحی» سالن را غرق در تشویق می‌ساختند.

اولین قطعه‌ی این اجرا با «آخرین اسیر » شروع شد تا « مهدی یراحی » بعدازآن ضمن سلام و خوشامد به هوادارانش بگوید همیشه وقتی روی صحنه هستم و می‌خواهم به شما سلام بدهم صدایم می‌لرزد. بعدازآن قطعاتی چون « اشک و بارون »،« علی مودک »، «خاک»،«عطر تو»،«امپراطور»، «سازش»، «هرجای دنیایی»،«امشبم گذشت» و...توسط این هنرمند خوانده شد اما نکته‌ی قابل‌توجه ارائه‌ی چندین قطعه در قالب یک آیتم پانزده‌دقیقه‌ای بود که مورد استقبال مخاطبان او قرار گرفت.در این پانزده دقیقه قسمت‌هایی از آثاری مثل«بیا تا پیدا شم»،«تو بر می گردی»،«به من نگاه کن» و آهنگ‌های دیگر اجرا شد.

لازم به ذکر است اجرای قطعه‌ی «سازش » بارأی گیری خاص «یراحی » انجام شد بدین ترتیب که هواداران با تشویق‌هایشان مشخص کردند که بین این اثر و «هرجای دنیایی» کدام خوانده شود .

دراین‌بین «مهدی یراحی» راجع به اثر «خاک » گفت: این آهنگ متفاوت‌ترین کاری است که تابه‌حال از من شنیده‌اید چراکه من کار عاشقانه‌ی اجتماعی!داشتم اما این کار کاملاً اجتماعی است.قبل و بعد از اجرای این قطعه «یراحی » درمجموع سه بار از هوادارانش درخواست کرد تا «روزبه بمانی» ،ترانه‌سرای این اثر را تشویق کنند.

این خواننده ،در کنار معرفی عوامل گروه خود،از حضور «احسان نی زن» کسی که ویولن برخی قطعات را می‌نواخت تشکر کرد و اعلام داشت که منتظر آلبوم زیبای او در سال آینده باشید.

درنهایت این شب با کمین گرفتن برخی مخاطبان این خواننده سمت دربی که به‌سوی «یراحی» باز می‌شود به پایان رسید!

 

منبع: ریتم نو
نویسنده: فرزین پاک‌طینت
عکس: امین باقری

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۳
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
ممنون خیلی خوب بود
السا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
شیث رضایی، خوشگلترین، خوش تیپ ترین و البته خوش صداترینه.
مهشید
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
خوب بود...ولی از آقای علیخانی بیشتر عکس بذارین...ممنون
تقویم هنری ادامه