ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۱۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۲۰ تير ۱۳۹۵

آلبوم احسان خواجه امیری با عنوان «سی سالگی» به‌زودی منتشر می‌شود

ریتم نو – هشتمین آلبوم رسمی احسان خواجه امیری خواننده مطرح موسیقی پاپ کشور با عنوان « سی سالگی » به‌زودی منتشر و روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.


احسان خواجه امیری که در دو شب گذشته تازه‌ترین کنسرت خود را در چهار سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار کرد ، در کنسرت خود خبر از انتشار جدیدترین آلبوم خود با عنوان «سی سالگی» را داد و اعلام کرد که تمامی مراحل این آلبوم طی شده و به‌زودی در دسترس هواداران قرار خواهد گرفت.


این خواننده پرطرفدار همچنین روز گذشته با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود قول انتشار این آلبوم را در آینده‌ای نزدیک به هواداران داد.وی در صفحه شخصی خود نوشت:


"تو با کل رویای من اومدی تا تو سی سالگی باورم زیر و رو شه


که زیباترین خط شعرای من از تماشای چشم تو هر شب شروع شه...


آلبوم "سی سالگی" بزودی..."


احسان خواجه امیری بعد از آلبوم‌های موفقی که منتشر کرده است ، توقع می‌رود این اثر نیز با اقبال عمومی روبه‌رو شود.این در حالی است که این خواننده در روزهای گذشته قطعه "کاری کردی" را منتشر کرد که مورد استقبال مخاطبانش قرار گرفت.


هنوز اطلاعات زیادی در مورد این آلبوم فاش نشده است اما می‌توان هومن نامداری در این آلبوم حضور پررنگ‌تری خواهد داشت چراکه این خواننده در کنسرت اخیر خود اعلام کرد که تنظیم تمامی قطعات آلبوم سی سالگی بر عهده هومن نامداری بوده است.


شایان‌ذکر است که خبرهای تکمیلی در مورد آلبوم "سی سالگی" به‌زودی از طریق وب‌سایت «ریتم نو» در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.


منبع : ریتم نو
نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی


 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۱
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
منتظر خبر های تکمیلی هستیم
تقویم هنری ادامه