ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۷ - ۰۹ آذر ۱۳۹۶
از اعلام همکاری تا اجرای مشترک/

رضا صادقی و علی عبدالمالکی هم‌صدا شدند/ «دلخوشی ساده» سورپرایز کنسرت آذرماه

رضا صادقی در کنسرت شب گذشته خود از همکاری با علی عبدالمالکی خبر داد و قطعه «لبخند» را با حضور و همخوانی این خواننده به اجرا درآورد و قطعه «دلخوشی ساده» را برای نخستین بار و به‌عنوان سورپرایز اجرا کرد.

رضا صادقی و علی عبدالمالکی هم‌صدا شدند/ «دلخوشی ساده» سورپرایز کنسرت آذرماهبه گزارش خبرنگار ریتم نو، کنسرت رضا صادقی شامگاه چهارشنبه ۸ آذرماه سال جاری در سالن همایش‌های برج میلاد تهران طی دو سانس برگزار شد.

با حضور نوازندگان روی صحنه و تشویق تماشاگران، قطعه «کلافه» هم‌زمان با پخش نماهنگ این قطعه نواخته شد و پس از اجرا نخستین قطعه، رضا صادقی به حضور چهره‌های جدید در میان تماشاگران که اکثراً کم سن و سال هم بودند اشاره کرد و گفت: «کاش تیارا امشب در این کنسرت حضور داشت و «یعنی درد» را بهتر از من برای شما می‌خواند.»

صادقی در ادامه با یادی از شهدا و هنرمندانی چون مرتضی پاشایی، ناصر عبداللهی، خسرو شکیبایی و حبیب از تماشاگران خواست تا به‌افتخار تمام مردم ایران که در اتفاق تلخ زلزله کرمانشاه ثابت کردند برای یکدیگر می‌میرند، 15 ثانیه ایستاده به تشویق بپردازند و در ادامه قطعات «داشتم فراموشت میکردم» و «شرم» به اجرا درآمد.

خواننده مشکی پوش با معرفی علی عبدالمالکی از همکاری مشترکش با وی خبر داد و از مخاطبان خواست یاحا کاشانی و فواد فرهنگ از ترانه‌سرایان خوب کشورمان را تشویق کنند.

«منو یادت» به اجرا درآمد و صادقی پیش از اجرای قطعه «حال بارون» گفت: « پاییز هم روزهای پایانیش رو سپری می کنه اما بارونی ندیدیم. با این آهنگ طوری همخوانی کنید که بارون بباره.»

«همه چی خوبه» با تک‌نوازی ویولن مسعود نوروزی آغاز شد و در ادامه، همخوانی و تشویق حاضران را به همراه داشت.

«من دوست دارم» اما طور دیگری اجرا شد به‌نحوی‌که بخش‌هایی از این قطعه را مخاطبان برای رضا صادقی خواندند.

رضا صادقی در ابتدای اجرای «بخند» وقتی متوجه همخوانی علی عبدالمالکی با آهنگ شد از ارکستر خواست تا دست از نواختند بردارند و از عبدالمالکی درخواست کرد تا روی صحنه حاضر شود و این قطعه را به‌صورت دوصدایی به اجرا دربیاورند که این همخوانی با تشویق و استقبال تماشاگران مواجه شد.

سپس صادقی با اشاره به خاطراتی از کودکی خود، به اجرای قطعه «دلخوشی ساده» برای نخستین بار پرداخت و نوید انتشار این آهنگ را در روزهای آتی داد.

«همه اون روزا» و «وایسا دنیا» به اجرا درآمد و در ادامه تماشاگران برای دقایقی شاهد تک‌نوازی بهنام ابطحی رهبر ارکستر بودند. سپس «پاییز جاری» با ترانه‌ای از میثم یوسفی شنیدنی شد.

صادقی با اشاره به همکاری‌اش با «بابک جهانبخش» و انتشار قطعه «تو که حساسی» که با استقبال خوبی مواجه شده بود از تماشاگران خواست تا بخش‌های جهانبخش را بخوانند.

«بغض ترانه» و «عاشقتم» که اجرا شد، صادقی پیش از اجرای قطعه «یعنی درد» گفت: «زمان آن رسیده که درباره مساله‌ای صحبت کنم. در چند وقت اخیر و اتفاقی که برای هم‌وطنانمان در زلزله کرمانشاه پیش آمد، اتفاقاتی را دیدم که درد داشت. در برنامه «من و شما» قرار بر این شد که لباس سفید بر تن کنم و بنده قرار نبود این کار را صرفاً برای آن مبلغ انجام دهم اما این کار را انجام دادم و بعد از سال‌ها لباس سفید بر تن کردم (که در برنامه روز جمعه «من و شما» خواهید دید) تا شاید با دیدن لباس سفید بر تن بنده، لبخندی بر روی لب هم‌وطن کُرد بنشیند و بسیار خوشحالم که این مهم اتفاق افتاد. و جالب است بدانید مبلغ 50 میلیون برای خرید کانکس و اعزام بیست روانشناس به مناطق زلزله‌زده از دیگر اتفاقات خوبی بود که رخ داد.»

درنهایت «میخوامت» و «دوست دارم خدا» به‌عنوان قطعاتی پایانی به اجرا درآمدند.

بهزاد ابطحی از نوازندگان بنام ساز پرکاشن از دیگر مهمانان این کنسرت بود که با معرفی ویژه رضا صادقی مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت.

اعضای ارکستر مشکی پوشان به رهبری بهنام ابطحی (درامز) را اشکان محمدیان(کیبورد)، پوریا پیرزاد (پیانو)، فاضل پیش(گیتار الکتریک)، مجید ترکاشوند(ساکسیفون)، کوشان ترکاشوند، رضا آذرنجات(ترومپت)، رامین براتی(ترومبون)، میلاد مصدق(گیتار الکتریک)، بهروز دهقانی(گیتار باس)، مسعود نوروزی(ویولن)، سعید صارمی (پرکاشن) تشکیل می‌دادند.

گفتنی است، کنسرت آذرماه رضا صادقی به همت موسسه آوای هنر به مدیریت محمد جلیل پور روی صحنه رفت.

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه