ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۶

کنسرت «رخساره» تمدید شد

بهاره منصوری سرپرست و خواننده گروه رخساره می‌گوید استقبال از اجرا به‌قدری خوب بود که مجدداً تمدید شد.
کنسرت «رخساره» تمدید شدبه گزارش ریتم نو گروه رخساره به سرپرستی و خوانندگی بهاره منصوری که بعد از ١۴ سال دوری از صحنه مجدداً به این عرصه بازگشته بود، اواخر ماه گذشته در دو شب و هر شب یک سئانس در سالن خلیج‌فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه رفت و با استقبال مواجه شد.
منصوری درباره این اجرا  گفت: خیلی خوشحالم که مجدداً به صحنه بازگشتم و از نزدیک با هوادارانم دیدار کردم این اجرا یکی از بهترین‌ها بود و استقبال از اجرا به‌قدری خوب بود که آن را مجدداً تمدید کردیم.
وی افزود: در این کنسرت‌ها میزبان هنرمندان زیادی بودم که با حضورشان حمایتشان را ثابت کردند. در یک جمله می‌توان گفت که بانوان ایرانی فوق‌العاده هستند.
او ادامه داد: طبق مذاکرات با تهیه‌کننده این اجرا برای یک‌شب دیگر به تاریخ ١۵ مردادماه تمدید شد. رپرتوار قطعات با اندکی تغییر از ماندگارترین آثار اجرا خواهند شد.
این هنرمند تأکید کرد: می‌توانم به مخاطبان این کنسرت اطمینان بدهم که قطعات بسیار خوبی را انتخاب کرده‌ایم و آن‌ها از اجرای این قطعات لذت خواهند برد.
این بانوی خواننده در ادامه اضافه کرد: در کنسرت ما قطعات شاد هم وجود دارد. البته نباید فراموش کرد که خیلی از مخاطبان هم دوست دارند قطعات سنگین و غمگین هم بشنوند.
سرپرست رخساره همچنین گفت: نیوشا بریمانی رهبر ارکستر و نوازنده کمانچه، مینو قاسم پور قانون، نگین سریر پیانو، نیلوفر ابراهیمی فلوت، مهرناز دبیر زاده تمبک، عسل ملک‌زاده دف و خودم نیز به‌عنوان خواننده و سرپرست گروه در این کنسرت حضور پیدا خواهیم کرد.
رخساره روز ۱۵ مردادماه ساعت ۲۰:۳۰ در سالن خلیج‌فارس فرهنگسرای نیاوران به تهیه‌کنندگی عباس مهدی فر روی صحنه خواهد رفت.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه